Sadness

assalamualaikum.

Preparation for exam was so so so suck.i don't know what happen to me,my life.serioously don't know.did i did something wrong?this is true?or this is ??? okay.men true."girl is complicate" dalam hati perempuan ni,maybe..... banyak persoalan.yang paling peamous lah kan,"eh,aku dah jatuh cinta ke?" "betul ke dia pilihan hidup aku?" "boleh ke dia jaga aku?" "boleh ke aku hidup dengan dia?" "apa yang aku buat ni betul ke?" dan lain lain.this true right?and for my life,i always asking "boleh ke aku bangga kan family aku?" "betul ke cara aku?" dan banyak lagi ah.nak senaraikan,tak larat tangan ni ha.kalau dia boleh berkata,dia mesti cakap" woi,aku dah penat ah.tadi buat homework grammar and essay kau yang banyak,then nak taip pepanjang.kill me ah".lol

                                                 

ada banyak type of crying.first,happy.dapat result pmr straight A mahu tak nangis.means,nangis sebab terlalu,terlampau happy.second,menangis sebab sedih.sedih dengan apa yang telah berlaku.third,menangis sebab tak dapat tahan marah.geram.okay itu pernah berlaku dekat saya! seriously tiba tiba je benda tu berlaku.kisah nya? im sorry.this taking lot of privacy.so,i will not tell you.bila marah sangat pun boleh nangis eh?wow!fantastic baby.

                                     

paling banyak dalam dunia ni kes menangis adalah kerana putus hubungan.betul tak?hahaha.lumrah hidup.siapa tak sedih org yang kita sayang tingalkan kita.oh this is so.......i can't accept it.stop acting! lol.dah lama tak nangis sebab putus kasih.wuuuuuu~ that's not funny actually.

                                            

then kes menipu paling banyak berlaku bila kita nangis.air mata keluar tapi kata im not crying.oikay itu pun dah jadi kebiasaan.sebab kita tak nak orang tahu.tak nak orang.................jawapan semua ada kat hati orang yang menangis.reason,orang lain.lain reasonnya.bukan?kalau aku?but crying is making my eyes swollen.so orang senang je dapat tahu bila aku nangis.that's not fair!eugh!
                                            

And for the person who make me feel like i was........................................please,think about it.jangan nak ikut perasaan awak je.saya ni?saya bukannya batu awaknya pun.saya manusia.even haiwan pun ada perasaan.berhati perut lah sikit ye.saya tak berniat pun nak buat awak......................tapi awak dah start dulu.saya apa lagi.tahap kesabaran aku rendah.so maaf :( 

0 comments:

Post a Comment