English week !

assalamualaikum,

harini rajin pula nak update.entah kenapa tah jari ni.oh!maybe dia nak cakap pasal sekolah yang yang yang hebat  itu! this week is english week.at my school and yeayy!tak denya aku nak type semua english.sikit sikit boleh lah .perhaps.idc,i win the competition!!!!wee~.~ haha.percaya.okay pandai semua.clap your hand for youself :* okay itu semua tak penting.the most important is next week cuti.itu gembira bukan?yeayy.!siapa tak suka cuti? hampir setiap hari kot bangun pukul 5:30 pagi,mandi sejuk sampai ketulang.~~ bila cuti mandi pukul 10 lebih then bising air panas pula :3 okay itu bukan saya.saya tak macam tu okayyyyy.!

thennnn,after cuti sekolah examination.ujian setara 2.oh!itu sangat tidak meyenangkan.cuti sekolah bukan untuk senang lenang but untuk bertungkus lumus,banting tulang,kerja keras membaca buku,study and prepare for exam.ya allah,kitorang baru je kot habis exam setara 1.tempat ke berapa dalam kelas pun tak tahu lagi,then tiba tiba ujian lagi.sekolah lain semua baru habis kan?baru habis last week.sekolah tak penat ke buat ujian banyak banyak?tak menghabiskan duit sekolah ke? okay saya faham niat sekolah.nak bagi anak murid dia cemerlang gitu."cemerlang gemilang terbilang" "bk boleh" .

                                               Want them all ♥ | via Facebook

saya redho dengan semua yang berlaku dan akan berlaku.ini takdir saya.hope dapat markah tinggi dari sebelumnya :) insya allah.pray for me guys..ha!yang sedihnya kann,puan chong tak ajar mathematics lagi.kenapa?sebab tak cukup guru.dia just ajar form 4 & 5.kami?kami nak amik pmr dan sekolah amik guru yang terbaik dlm sekolah tu?good!GOOD! kami faham yang guru tak cukup dan kami juga harap yang cikgu faham kami ni nak pmr.bagi lah cikgu yang mengajar dengan penuh kasih sayang,kesabaran.pn chong berbeza.apa dia ajar semua aku faham and,mathematics tahun ni i got a!first time keyyh!tapi tu ujian setara 1
Now,saya kecil hati dan saya nak tidur.my mood was like "asdfghjkl".bye.ha!pray for me.don't forget. :P

                                                Tumblr
                                     

0 comments:

Post a Comment