#AllahBesideMe

assalamualaikum,
hye,what chu do?i'm sleepy but i need to stay till night cause exam getting near with me.argh!nvm.i wanna talk about my friends.problem wiith my friends.

all human make mistake right?ya,i know that but kita tak boleh nak sabar utuk tiga kali pada benda yang sama bukan?example,dia kutuk kau,kau sabar.dia kutuk kau lagi and kau sabar lagi.dia kutuk kau lagi and adakah kau akan sabar?manusia ni boleh sabar tapi ada batasnya lah kan?yang paling sedihnya bila kawan yang kita anggap betul betul kawan.true friends.after what she did to me,i don think so,aku anggap dia kawan aku.mungkin kawan biasa.and i will never ever ever trust her anymore.the first case about friends.lol

                                        
so untuk apa yang aku alami ni,aku agak kecewalah kan.siapa yang tak dissapointed kalau org buat kau macam ni kan?kutuk pertama kali tu boleh di maafkanlagi.kedua,insya alllah but ketiga agak susah.fikir 1001 kali.mungkin dia ingat kutuk 3 kali lebih afdal tak.hantuk dia!start dari sekarang ni,aku takk nak dah marah marah tak tentu pasal.then keluar lah ayat ayat yang terkutuk tu.memang.masa marah semua benda teruk keluar.yang baik tu tak.i got a lot of problem and ini melibatkan kawan.mungkin ni dugaan.allah nak test aku sama ada aku kuat,tabah atau tak.aku terima :)
                                            
for my best friend.mungkin kita susah nak jadi kawan baik kan?banyak dugaan yang kita tempuh.kau dah ada kawan baik yang kemungkinan dia  tak suka aku.susah untuk kita menjadi kawan baik bila kawan baik kau tu tak boleh terima aku.aku harap kau bahagia dengan dia.bukan bererti aku  buat macam ni maksudnya aku tak sayang kau lagi dah.aku sayang. i love you but...we not meant to be a best friend like always.like usual.like before this.i miss the moment we laugh.smile,take pitcure.i miss all that but now?what i got for this relationship?sakit hati.that's all.i hope you understand me.i hope.we meant to be a friend.not a best friend maybe.i try hard for this relationship.aku tahan,sorok segala perasaan aku tapi,ada had dia.aku terima semua ni.kau boleh gelak sekuat hati kau dengan apa yang kau baca ni.but this is true.dari hati aku.aku rasa orang yang rapat dengan aku akan tahu siapa beliau.but,sebarang pertanyaan tanya dulu keh sebelum buat andaian melulu.

                                               
ibu selalu cakap"tak ada kawan mati lah?" kawan ni dia sempurnakan hidup kita.selain dari pada keluarga,allah dan lain lain.tanpa kawan hidup kita berkemungkina sunyi bukan?we need friend to life.we need allah to life.we need family,others to life.hargai kawan kawan kau semua.sebelum putuskan hubungan kawan tu fikir 1001 kali.keburukan dia lebih daripada kebaikan.and for my friends,i always the best for you.and,need anything?i will always be there for you.i love my friends a lot.and i appriciete it.thank you for being friend with me.i know,kadang kadang aku anoyying,kadang kadang aku gila,kadang kadang aku......aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.secara sengaja atau tak.dan untuk yang sedang membaca ni.kita minta maaf ye.kita mesti ada buat salah kan?kita mesti maaf eh awak? :) hidup dekat dunia ni sementara je.nikmati lah dengan betul sebelum allah panggil kau orang.assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment