it's will happen.

assalamualaikum,

how are you?sihat?alhamdullilah.itu semua datangnya dari allah.kesihatan dan lain lain.kita patut bersyukur sebab dalam dunia ramai yang tak ada apa yang kita ada.contoh?tangan,kaki dan sebagainya.sebab tu kita kene gunakan sebaik baik mungkin.

                                                
lagi beberapa hari,exam akan tiba.belajar?menimba ilmu ni sampai kemati.ilmu kita tak pernah cukup.tapi alhamdullilah,dah baca buku sikit untuk exam ni.even preparation aku macam haprak tapi insya allah.kalau lah aku fail,ada hikmahnya.mungkin nak bagi kekuatan,kesedaran aku melambung lambung ke kan.so nanti aku akan belajar lebih lah."kun faya kun.maka jadilah ia."

                                                    
disamping ini,aku nak memohon kepada yang membaca ni agar mendoakan aku dunia dan akhirat.untuk pmr tahun ni.last pamr.sangat mengerikan.and paling tak best nya,semangat nak straight A jatuh bila ibu kata nak masuk asrama.sedih!tak nak kita.tapi asrama ramai kawan~lololol.entah lah.harap boleh pindah sekolah tapi asrama tu............tak apa.allah tolong kita nanti :)

                                                         
ya allah,indahnya kalau dapat galaxy note 2.kita kene sentiasa ingat yang allah ada sebelah kita.setiap kali ada masalah,luah kan perasaan tu dekat allah.allah sentiasa mendengar,insya allah,kalau kita ikut perintahNYA allah akan tolong kita.luahkan dekat manusia manusia hanya boleh bagi nasihat.berguna juga tapi allah maha kuasa.manusia ni lemah.kadang kadang,macam aku lah.bagi nasihat dekat orang then terasa diri ni diperli oleh diri sendiri..selalu sangat!haha.

                                                 
Need to go.tata~:* 

0 comments:

Post a Comment