PARDON ME.

assalamualaikum

hye semua.?how your holiday?sekejap je dah masuk december.december macam mana?suck?awesome?december tak suck.awesome.kau tu ha.maksud aku,kau tak pelik ke kenapa december kau teruk,december aku okay je?sebab kau tak bersyukur.pada muslim,anggap je tu semua degaan.tahun ni kau gaduh dengan kawan kau ke mak kau ke ayah kau ke abang kau ke sesiapa je lah kan.anggap tu dugaan.kalau kau break dengan kekasih anggap je tuhan nak bagi orang yang lebih baik.lebih sesuai.allah tahu segala galanya.kau tahu dia baik sebab kau sayang cinta dia.buruk dia kau tutup.padahal dia pernah bunuh orang semua.ha kau tak tahu .ni contoh je.example.dah macam mathematics dah.example 1 lah tu 2 lah 3 lah.hmm.rindu pula sekolah.Luls.

                                                             
i don't know why but i love it.aku suka letak gambar kalau boleh lebih dari tiga.mungkin sebab aku suka main dengan effect dia kot.effect apa?eh mamat/minah ni.sengkuh kang.tahu sengkuh tu apa?cari dictionary.kalau jumpa kasi tahu aku maksud dia sekali sebab aku pun nak tahu juga.aku sebut je.haha.
what;s happen in my life?before that. very very sorry.i hope you will pardon me.aku dah lama tak update.huk huk.kenapa?it's my brother fault.dia tidur kunci pintu.sebab dia tidur macam orang gila.--'malam malam tidur tah pukul berapa tah.so pagi dia akan berdengur.macam mana lah aku nak amik?sakit hati je.nasib blackberry ada.twitter fb semua boleh.nak update je tak.tunggu bila aku berniat nak pecah masuk bilik dia lah and harini kesabaran aku tak boleh tahan dah.aku melusup masuk ke bilik dia.masuk je pijak sampah,baju.al maklum.bilik laik.tapi aku tak suka laki macam tu.perangai.ya allah.keluar sura khabar muka hadapan "ISTERI MATI,PENAT MENGEMAS."mengemas rumah ni sebenarnya penat.kalau ada orang tolong tak pe juga,.ni.sabar je lah.wahai bakal kakak ipar ku,ubah lah dia sebelum kau kahwin dengan dia.amin!haha

aku tak tahu kenapa aku boleh mimpi orang yang aku sayang tapi kini hendak membenci tu ha.ehh,bukan ajoy lah.ni ha.siapa tah.lupa nama.serious weh!aku nak lupakan dia.tapi dalam mimpi tu,kami berpegangan.LOL.pegang tangan je pun.sebab nak ambil barang.then rasa tangan dia lembut.ha,macam tu lah.lepas tu apa tah.mana boleh kasi tahu semua.haha.lantak lah.die die die!malas nak fikir pasal tu.makin dibenci,makin datang pula.sampai bawa  mimpi.anoyying!tak suka tak suka tak suka!eh,haritu aku pergi wedding.ayah punya adik.dup dap dup dap jantung ni ha...kenapa?adik ayah tu anaknya tuut.aku ingat kekasih terlarang aku tu dah nak kahwin.lupanya,kakak dia.amin.LOL.hmm.sumpah!dia handsome sangat.dengan kemeja dia kan.masa jumpa haritu dia tak de lah berkemeja.hanya berpakaian t-shirt jeh.ternganga.walaweiii.LOL.kbye.   

0 comments:

Post a Comment