CRAZY.


assalamualaikum,

you know what?being crazy is awesome!so awesome.you have to try it baby.haha.lebih lebih lagi kalau ada peneman yang sama gila.and guess what i have done before i open this.ya!i dance dance dance with justin bieber.justin bieber song.yeayy!we awesome!we both awesome.lagi lagi bila buka lagu beuty and a beat.memang kusut rambut lepas dance!

                                 
tahu tak kenapa aku selalu letak gambar banyak banyak?dalam satu post tu sepatutnya satu jelah.tapi aku sampai lebih lebih.haha.sebab aku suka main dengan effect dia.bila bosan tu main effect dia best pula.haha.tengok gambar bieber tu ha.habis mulut dia sexy after effect ni.mengoda.aummmmm.back.then then then.apa aku nak cerita ni?lupa dah.

                                          
*5 minute kemudian*
ha!tomorrow i have to wake up early.why?cause i will going to shopping.i guess.with my mom and athirah.ibu nak beli kain untuk buat baju kurung dekat jakel.tu yang ikut ibu pergi office.athirah pun sebab dia pun kene ikut tema and dia we decide nak buat sebijik.semua sama.wee~and my mom agree with it.!wehhuu~actually,sejujurnya aku kata.i don't what to story.tak tahu nak cerita apa.haritu baru update pula kan?tu yang blank kejap.ni pun sementara tunggu loading habis.LOLOL.kantoi sudeh~haha.*buka lagu bieber*

                                           
sebenarnya lah,penat kot nyanyi sambil menari.#ProudJustinBieber.lagi lagi lagu rancak.kan?tak percaya?cuba sekarang!you will know.dah.aku tahu tak nak cakap apa dah.bye.sorry semua.kali ni cerita butar belit.bosan semua.aku tahu sebab aku pun rasa macam tu.hahajangan serik untuk datang lagi btw.im sorry.

                                             
*main dengan effect aku ni.bestkan?sorry sangat sangat*
bye semua.assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment