ANNOYING!

assalamualikum

what the fuck is going on?the worlds are mine.LOL.hmm.i fall in love.BBUUUTTT!i fall in love with a wrong person.why?cause the one who i love,milik orang.i really really SAD!what is going on?what is happening?i feel like wanna die.LOL.no.i won't think like that.i still have faith.i can face it.maybe,he's not mine.but i know,allah will gave me a better person.i believe it.hukhuk.

                                                      
i know,i have to focus in my future exam.ibu pernah berkata "PELAJARAN PENTING.WALAUPUN LAKI TAK NAK KAT KITA,KITA STILL BOLEH HIDUP.KITA ADA DUIT.PEDULI APA.KAU KALAU DAPAT LAKI KAYA PUN JANGAN DUDUK RUMAH.KERJA.TAPI TANGGUNGJAWAB JANGAN LEPAS LAH.PERCAYA MACAM MANA PUN,SAYANG MACAM MANA PUN,KAU MESTI KENE ADA PLAN B.KALAU LAH LAKI KAU TINGGALKAN KAU,KAU ADA DUIT,BOLEH HIDUP.JADI,TAK PERLU LAH NAK RISAU."
mungkin ada yang tak faham apa mak aku kata tu.nevermind,aku akan jelas kan.
                 
                                           
like this,ibu kata,kalau ada duit,ada pelajaran.kita boleh teruskan hidup.kalau kita dah kahwin nanti,jangan duduk rumah je.kerja jangan tak kerja.tapi tanggungjawab semua tu tak boleh lepas lah.masak,semua tu lah kan.percaya macam mana pun,sayang macam mana pun kita kat suami kita tu,kita mesti ada plan b.duit kita kene simpan.suku dari gaji tu simpan lah.so kalau macam suami kau tu tinggalkan kau ke madukan kau ke apa ke kan,kau ada duit.ada kerja,so kau still boleh hidup.walaupun kesedihan kene tinggal suami tu,kau kene teruskan hidup juga.masih ada tanggungjawab dekat bumi yang kau tak selesaikan.kau tak boleh nak hidup macam orang tak ada iman.kita memang tak nak kene tinggal suami,tapi sediakan payung before hujan gitu.lol.tapi,kalau ada yang tak setuju apa yang anak dan mak kata ni,tak apa.tak kisah.keh?

                                                 
i don't know why i story about marriage.i still children.tak patut sebenarnya.alah,budak bawah umur aku pun dah pandai benda benda macam ni,kang aku dikatakan ketinggalan zaman.haha.kita kene ikut kemajuan sekarang ni.banyak benda yang baru.rasa annoy bila orang kata kita ketinggalan zaman.tu yang sekarang ni aku macam orang gila mengejar ilmu.hmm.

                                                 
ni dah masuk december.lagi berapa minggu kita dah jejak 2013.tahun yang
mengerikan,menakutkan,menjengkelkan.apa lagi?haha.you know why?i will be a pmr candidate.annnddd,jumpa je kawan ibu,"next year pmr kan?buat elok elok okay?"*muka serious.* tu yang buat aku makin mengelabah segelabah yang boleh.huh.*tarik nafas,lepas~*

                                                   
sayanng,kenapa awak buat saya macam ni?saya terima awak seadanya.tapi awak?how could you do this to me.semua orang tak perfect,tapi bagi saya awak perfect.bagi mata saya,awak perfect.saya dah cuba untuk jadi perfect untuk awak tapi,ini semua sia sia.dan saya nak bagitahu kat semua yang sedang membaca ni,INI HANYA LAKONAN SEMATA- MATA.TIADA KENE MENGENA DENGAN YANG HIDUP MAHUPUN MATI.hahaha.chill weh.just kidding.haha.aku dah lama tak type panjang panjang macam ni.tu yang bila dapat je jadi sakai,sycho,annoying semua keluar.haha

                                         
aku selalu keluar dari topik kan kan kan?haha.go die.i don't care.this is mine and you have to accept it.and now,kita pergi ke part yang lain pula.LOL.ada part part pula?haha.hari tu,aku ada argument,war dengan adik aku sendiri.lepas tu,dah baik sikit tu dia tanya,"do you love me" entah mana dapat ayat tu.imagine,dia baru 5 tahun wey.ajar suku kata pun menyakitkan,maybe sebab dia tengok tv kot.then i smile and said"gila tak sayang?"then dia tanya "kenapa kita gaduh?" and  said"adik beradik kalau tak gaduh tak sah.tapi gaduh macam mana pun,kita tetap adik beradik."then we had some awesome hug.the end.haha.

                                           
panjang bukan aku menaip.saya suka!haha.and the other things that happen lattest is,alone.i feel so lonely.in this house.why?adik kadang kadang sekolah.kadang kadang tak.bila tak tu happy lah sikit kan,but when he goes to school.totally,bored to the max.fucking bored.tak tahu nak buat apa.laptop kene kebas.apa lagi yg nk ku buat kat rumah ni?ha!tv je lah.aku layan je cerita yang tah apa apa tu.haha.apa lagi kalau  bukan tidur?perut pun makin lama makin besar,bukan sebab baby,tapi makanan..

                                                       
and i think i was totally crazy.why?cause im so selfish.haha.aku amik masa kau dalam beberap minit baca blog aku yang sentiasa merepek ni ha.sorry.im so so so sorry okay?i will do it again.*evil laugh*tak itu memang cara aku.nak buat macam mana kan?hikhik.sejak kebelakangan ni,i don't know why but i so fucking love watching spiderman.haha.adik lah ni.pengaruh betul.i don't think i will continue this.but i want to say that i really really miss my friends.so much.

0 comments:

Post a Comment