TO MANY TEARS

assalamualikum,

malam ni dengan satu tujuan aku buka new post.tujuan nak redekan sikit sakit hati ni ho.bukan sakit hati.sedih semua.cara aku nak kurangkan sikit sakit hati semua ialah meluahkan ke seseorang.and sekarang ni ibu semua tidur.abang tu jangan lah.dia nanti mesti merepek.dengan kau semua lah.walaupun aku tak tahu lah ada ke reader sedang memabaca sekarang ni tapi aku tetap meluahkan.menulis aku malas.menaip rajin sikit.habis dakwah pen kalau ye pun.LOL.merepek je aku ni.



*menguap* pehal mengantuk ni.dalam relationship tak sah tak ada air mata.tak kisah lah parent ke kawan ke dengan sesiapa pun.kenapa?kene buat kajian bukan?macam aku,dengan parents ada,abang ada,adik pun ada.kawan pun ada.boyfriend.?tu sah lah ada.lol.then siapa lagi?tak paham aku.mungkijn adat.LOL.setiap perhubungan mesti ada perpisahan,pergaduhan,menangis semua.mungkin tu nak ajar kita supaya hargai seseorang itu.tapi aku mohon lah kan,fikir dulu sebelum buat sesuatu.kenapa?kau tgh sakit hati,putus cinta semua tu kau akan fikir pasal bunuh diri.tipu kalau tak.kenapa?sebab kau rasa macam tak guna hidup lah apa semua.aku pun macam tu.tak nafikan.ni yang orang kata iman kene kuat.kalau tak jadi mayat kau.kalau iman kuat.alhamdullilah.

aku ni ha iman tak kuat tapi boleh sikit sikit.tu yang kekadang buat juga kerja bodoh.rasa rugi je buat benda bodoh tu semua.lepas dah buat benda bodoh tu baru menyesal.nasi dah jadi bubur.tak reti masak lagi.LOL.jadi mohon jangan lah.aku ni banyak kalai patah seribu.sejuta semua tu.sebab tu lah air mata aku ni dah nak kering dah.apa boleh buat.

                                                        

tapi sekarang ni aku kalau boleh tak nak keluarkan air mata ni dah.tak nak keluarkan untuk orang yang tak patut.sebelum aku nak menitiskan air mata tu aku nak fikir yang aku sedang mengeluar duit yang bernilai 100 ringgit.*telan air liur* huh.banyak tu.lap balik.haha.itu salah satu cara sebab we need money to live.mata ngantuk habis.tak tahu asal  dia mengantuk sangat.mungkin sebab aku penat kot.tak rehat.hurmm.hahaha.and last..............loving is easy.hurting is hard.fikir macam tu je.

0 comments:

Post a Comment