BERUBAH?!

assalamualaikum,

bukan blog aku yang berubah.--' kau baca surat khabat hari apa tah.tajuk muka utam.kebaboom punya lah.kau baca siapa yang ikat tojang tu terus tegak macam kene kejutan elektrik.hahaha. *pegang perut* tahu tak?orang kata aku dah BERUBAH.berubah ke?entah.haha.aku tak rasa aku berubah tapi orang kata.orang yang paling dekat dengan aku pun :( sedih habis.eh,belum habis lagi.kejappp *10 minit kemudian* okay dah habis.apa yang berubah.sifat aku.perlakuan aku.cara aku.aku pelik aah.tak paham.

kenapa bila seseorang tu berubah baru kau terhegeh hegeh nak kasihan semua.tapi tiba tiba terasa macam ada orang sayang kita ah.kita masih diperlukan.LOL.eh,betul lah apa aku cakap ni.kenapa aku cakap macam tu?entah lah tapi macam ada orang pedulikan kat kita.perasan tak?aku suka orang sibuk dok tanya aku itu ini dari tak tanya.bagi aku tu bukan jaga tepi kain orang tapi tu namanya dia mengambil berat tentang kita.KECUALI kalau dia nak tahu pasal benda private.kalau dia tanya macam benda private tu aku akan kata tak boleh.private.lepas tu dia dok pujuk aku kasi satu lembangan yang membuatkan dia berada di awan awangan untuk seketika.haha.eh,betul lah.

tapi kalau tak private bagi aku tak de lah nak lempang orang tak tentu pasal.setuju?tak?die you!*pistol* apa salahnya kalau aku berubah pun ye tak?berubah ke arah keburukan.hahaha.dah tak nak cerita pasal ni.semua nya fikir negetif.aku tak ada apa apa.okay je.alhamdullilah.ha!aku rasa aku dah bosan dengan blog ni?betul tak?teringin nak pakai blogskin.hahaha.tapi macam entah lah.sayang sikit nak ubah sebab waktu aku megodek kod kod ni aku terjumpa satu blog ni dannnn dan dan dan aku terus lompat lompat.nasib katil tak runtuh.LOL.kenapa aku sebegitu rupa?terlampau happy sebab aku jumpa tuuuuuuuttttttt....hahaha.teruk oh perangai si farisha amira tu.haha,penyepak nak? *muka garang* 

kita dah hampir nak masuk december kan?arghhhh.so fast meh? *loghat cina* sekarang ni 22/11.birthday abang.aku wish dia selamat menyesuaikan diri jadi orang tua.berfesyen tu berpada sikit.haha.teruk punya adik.btw,malam ni keluar nak celebrate so,bye everybody.see next time.daaaaaaaa.....
                                         

0 comments:

Post a Comment