TERSINGKIR

assalamualaikum,

*buka lagu justin bieber* hye semua *nada sedih* apa khabar *nada yang sama* saya?saya tak sihat.hmm.dah takdir.eh?okay harini aku bukan nak cerita pasal maharaja lawak mega ke apa.aku nak cakap pasal tersingkir.tersiingkir dari apa?dari manusia sekeliling.kenapa cakap macam tu?hmmm.macam ni eh,sebelum tu,jangan lupa saksikan maharaja lawak mega 2012.ahaks!aku kesana kesini orang semua dok ingatkan aku malam ni.semua kunci pintu duduk tercengat depan tv.off phonbe.fokus pada maharaja lawak je.aku pun nak buat cam tu ah.ah ah ah.LOL.main main si farisha ni.ada yang datang rumah aku malam ni sebab nak bunuh aku kang.*risau* eh tak kisah pun sebab rasanya aku dah tak perlu kat dunia ni.kenapa?sebab aku rasa tersingkir.ni yang komo nak cite ni.

sejak kebelakangan ni aku macam duduk rumah hadap tv.hadap itu ini.twitter pun aku lama tak on.blog ni pun bila ada masa.aku tak tahu kenapa aku lagi nak hadap tv dari laptop.aku biarkan je laptop tu.terbentang tu ho.tak tahu nak buat apa pun kat dalam rumah.nasib ada si adik yang tersayang *muntah * kalau tak teruk juga aku kat rumah ni.dah lah malas.nak masak untuk diri sendiri pun macam nak kene pergi hutan cari ayam.bedah ayam tu.padahal ada je kat peti ais tu.haha.btw,aku tengah belajar masak.

nak jadi isteri orang kene pandai hal hal rumah ni.kalau tak memang hancus lah.laki tak pandang.oiii!hahaha.
suka ke tk kene belajar walau macam mana pun.contohnya lah kan,baju dengan benang ni mesti bergabung.kalau tak gabung tak jadi baju.tapi kalau nak baju yang bukan dari benang boleh kan?dari surat khabar ke kotak ke kan?so macam kita ni kita baju,benang tu hal hal rumah.kalau kita tak pandai tak pe tapi kita kene pandai.biar lah nampak sikit perempuan tu.ha,macam tu lah jugak.faham tak?pening kepala aku paham kan kau semua.akhir akhir kau tak faham.eyyyyyy.sabor dennn.

selsama dengan batuk aku ni bila lah nak sihat.ya allah!terseksa nak tidur.akhir akhir ni ibu tak bagi minum air sejuk.kadang kadang tu langgar je pantang larang sebab panas sangat.sekarang ni mana ada hujan je.panas je aku rasa.hujan jarang kot.entah lah.LOL.eh,nak kasi tahu.cousin kita yang kat labuan tu dah balik klang.yeayyy!me harap tak ada lah masalah teknikal macam gaduh ke hapa ke.kenapa?eh,penat aku tiap tiap tahun cam tu.sakit je hati aku ni ho!satu je cara,jangan nak ungkit kisah lama.settle masalah.ni nak ungkit ungkit.mesti lah orang naik angin.mesti gaduh.eh,bertaubat lah kamu sebelum kamu di taubat kan.eh?haha

ni baru bulan 11.dekat radio aku dah dengar orang dok promosikan diskaun baju sekolah.haha.next year tak semangat langsung nak sekolah?sebab?aku tak nak berpisah dengan kawan kawan yang dulu.tapi ada pertemuan,ada perpisahan.tawakal je lah.next year aku pmr.blog ni mungkin aku nak tutup tapi rasa macam ala,ruginya.tapi memang sah,2 bulan sebelum pmr aku tak nak pegang phone dan laptop.aku tak mauuu.nak fokus dekat buku sahaja.kenapa?aku nak straight a.teringin sangat.lepas tu apa nak malu.aku istagram,masuk bbm,google,blog,twitter,facebook semua network slip aku.apedehal,straight a apa nak malu.haha.aku buat macam tu.kau datang rumah aku bawa geng bawa senjata bunuh aku.ada juga macam tu.menunjuk.aku tak buat macam tu walaupun result aku awesome!no way lah.ni farisha okay.bukannya si pengheboh markah.

keyah.aku tak nak cerita panjang panjang macam karangan spm.nanti cikgu tu check paper aku,dari assalamualaikum dia terus pengsan sebab karangan aku berjela jela.LOL.makin lama aku kat sini.makin banyak aku merepek.kau faham ke tak ke aku pun tk tahu.haha.ni nak cakap sikit.malam ni kau kunci pintu.off phone kau.off wifi.kita saksikan maharaja lawak mega.!lepas tu tengok tl kat twitter tak gerak gerak.LOL.haha.perasaan aku sekarang ni hanya seorang je yang paham.siapa?allah maha be\sar.maha mengetahui.dia tahu apa perasaan aku.betapa sakitnya hati aku ni.eh,aku tak cerita kan kenapa aku macam ni?tak payah kot.nanti jadi novel.kang ada yang minta nombor nak suruh aku jadi penulis.LOL.ada juga yang nak bunuh aku dengan kejam kan?haha.*tutup lagu justin bieber*

0 comments:

Post a Comment