ALL AROUND THE WORLD

assalamualaikum,

hey!dah lama tak pegang laptop.kenapa?busy.lol.jawapan macam orang kerja.aku tak tahu kenapa kebelakangan ni aku malas.pemalas yang amat.tak tahu lah*angkat bahu*kemas rumah semua malas.yang rajin tidur.makan tak sangat sebab aku ada masalah.masalah apa?aku kalau makan nanti muntah.-.-kalau makan nanti tandas jadi mangsa.tapi alhamdullilah lepas makan ubat doktor bagi haritu boleh makan dah.terasa sikit macam mana jadi kurus.hoi!berat aku turun kot...rindu nak jadi macam tu tapi seksa sebab lapar.rasa nak makan tu meluap luap tapi kenang balik nanti apa jadi.jauhi makanan.uhuks.kesian saya.

ni nak cakap pasal hari selasa semalam.aku hang dengan kawan semua hari isnin tu.aku pergi sana sini situ.haha.sebab tu tajuk ALL AROUND THE WORLD.justinnn!!!!!!!!!!!!hahha.kitorang jalan.satu hari.memang penat lah.tipu lah kalau tak penat.bangun pagi,siap.tunggu diorang datang rumah lepas tu breakfast.then tengahari cam tu pergi main boling.WINNER!lol.then aku tak habis habis cakap WINNER IS WINNER.LOSER IS LOSERdengan gaya gediknya.sebab?bukan nak belagak tapi nak tuntut hak.lol.sebelum main,kitorang ada buat perjanjian,siapa kalah berlanja yang menang.tahu siapa kalah?budak poyyyoy.haha.then dia nak tarik balik janji tu.akhirnya jadi pun lepas dia sakit hati dengar ayat winner loser aku tu.haha.

masa lunch tu kitorang buat macam kitorang je yang kat situ.lol.memang best lah.memekak-..-haha.lepas lunch kitorang karaoke.karaoke sorang bayar untuk satu jam.yang ada kat situ 6 orang.amik kauuuu....6 jam kitorang karaoke.tapi kitorang amik 2 jam dulu lepas tu amik dua jam lagi.kasi rehat dulu tekak tu.tahu kenapa amik macam tu?sebenarnya tu kebetulan.kitorang dah set nak tgk wayang.cerita tu malam.so,lambat lagi.then tgk jam lagi 6 jam setengah.tengok tengok ada 6 orang.so memang sempat sangat lahkan.banyak lagu yang kitorang nyanyi.yang paling kelakar sekali ada yang berdangdut kat situ.aku bersyukur sangat sebab kawan aku semua sporting habis.kawan kawan apa nak malu.lain lah kalau org yg tak kenal tu,jangan kata golek,duduk tegak terus.haha.faham?lol.

masa tengok wayang tu kitorang amik satu baris.baris ketiga dari atas.depan kitorang pasangan kekasih.belkang kitorang budak sekolah macam kami semua.hok.then yang sebelah kekasih tu remaja lah.maybe universiti kot.entah lah.cerita yang kitorang amik tu seram.ada yang belum bak bak seram tu muncull dah menjerit.haha.rasa kelakar pun ada.

habis je wayang kiotang lepak kejap,lepas tu baru balik.sampai rumah aku,anis kata"farisha nak tidur rumah kau.aku takut lah.cerminn~"aku gelak je.lepas tu si alif boleh pula buat anis lagi takut.gelak je kitorang haritu.memang best.penat happy sakit tekak semua ada.and harini tekak aku sakit.doktor kata bengkak.tapi bukan sebab karaoke.sebab cuaca.aku pun tak faham.tapi nasib bukan pasal karaoke.habis tak boleh karaoke nanti.huh~

mesti ramai yang dah holiday with family kan?aku je belum.tsk.tak pe.bulan 12 insaallah,aku dengan family dengan cousin semua melancong!yeayyyyyyy.hik.pergi mana tu tak sure.maybe terengganu.gemuk ah cenggini.LOL.and nak minta maaf ni sebab harini post gambar tak ada.kenapa?aku guna laptop lain.malas nak save gambar then semua tu.so sorry keh.btw,bye.assalamualikum.

0 comments:

Post a Comment