Something happen.


assalamualaikum,

just a short post maybe.aku ni kalau dah bercerita tu mana boleh kejap.kau kata nak jumpa aku 10 minit. 10 jam kau jumpa aku.LOL.and like i say just now,make it fast.as fast as can.they's no need for me to give a reason why.it's will make it long.i need your help for a while.take a look at the tittle.yes!SOMETHING HAPPEN. sucks or awesome?both.not both of us.LOL.what a shit im talking about?ergh!

first,start with bad oh.bad first then happy okay?the bad thing i have to do is improve my english.ya,this is the one of a sucks thing i have to do.but i will make it awesome.why?next year i will take a paper.a medium paper cause it a secong big paper.what im talking about?argh.shit!malay je lah.aku nak ambil pmr.second peperiksaan yang penting.first,upsr.second pmr.ha!itu yang i maksudkan.i want to be a lecturer so aku kene pandai english.why?my mom told me that when we check their paper,examination paper.languange?english!it's will be a big problem if i didn't past english.masalah besar kalau aku tak reti english.even paper yang aku nak amik ni pmr bukan spn tapi pmr pun dia tgk juga sijil kalau kau nak masuk universiti atau kerja.

i learn a lot about lecturer cause my mom is lecturer.so she know more than me.ohmyasdfghjkl!my english like a.....SHIT!but practise make perfect right.ahaks!and the awesome is i will learn about manik.yes!jahit manik.tahu tak yang bulajn 2 next year ada orang akan kahwin?orang tu rapat lah dengan keluarga kami so kami dimita mengikut tema.kain beli then baju jahit rasanya.semua sama.kain kosong macam tu.aku ingat nak jahit manik .manik sendiri.pakai pearl sebab minat habis lah dengan pearl.cantik.so tengah belajar.belajar sendiri.fikir lah.so cuti sekolah ni berguna lah sikit.dannnnnn...........aku dah terima aku ni bibik kat rumah.hurmm,.mula mula tu memang sakit hati.ibu text  suruh masak semua.sakit hati lah.rasa macam bibik je.tapi akhirnya aku terima sebab nak balas budi mak and ayah.aku pun kalau keluar minta duit mak bapak.so aku fikir baik.fikir yang aku minta duit beli baju semua tu macam gaji aku lah.

tapi diorang semua tak anggap aku macam org gaji.aku yang fikir macam tu tapi aku paling sakit hati dengar orang kata "kerja perempuan" rasa macam nak ambil pisau,bunuh dia atau potong mulut dia.nanti dah besar kalau aku ada anak laki aku nak ajar dia kemas rumah dari kecil lagi.biar dah besar rajin.hmm.harap dapat suami yang rajin.aummmm.haha.farisha!stop dreaming.and we stop here.tengok?dah karangan upsr dah.berjeler jeler aku cerita.tak tahu aku ni kenapa.btw,aku nak cakap ni.dngar lah!sini sikit.dengar tau! BYE tu yang aku nak cakap.pentingkan?speciaol for you.nak special lagi? *flying kiss* *cabut lari* *tahan malu* *jalan tersimpu simpu*

0 comments:

Post a Comment