PEOPLE AROUND ME


assalamualaikum

maigod!im taking a lot of time to update this!so many challenges.fuuh!and now,i got it*cium laptop* and adik pun dah start bebel "kakak ni lamanya guna lepas tu buka lagu kuat kuat pula tu.adik nak tengok tv pun susah" habis kau nak suruh aku senyap.edit blog kawan aku tu sunyi.?berbunyi ultraman tiga semua tu?hey!who do you thnk you are?just a normal person okay.aku angkat kau sebelah tangan pun boleh.tapi kalau jatuh aku buat tak tahu je lah.atau tunjukkan ibu jari.LOL.kesian kau dik.haha.why?why im so cruel?why i being cruel nowdays?sejak bila ni?haritu aku kejam dengan orang yang pernah menjadi kawan aku.now adik aku.haritu punya haritu dengan abang.haritu punya haritu punya haritu aku dengan ayah.oh!

                                                                          
being cruel with people around me is pain but i love it cause many of them,not all always make me sad.why must we being nice to people but people doing suck!fuck!with me?i don't understand.sometimes i feel like being bad is great.ya,i know.i know i not being so nice.but ergh!i don't know how to discribe what i feel.and sometimes,i feel like people are using me for her benefit.and i will get suffer.ya,maybe people is using me for her benefit.and i want to tell you that please.i begging you please don't destroy people happines.you make people suffer and the suffer will get back to you.more than what you do to people.maybe it my fault.dulu aku teruk kot.but ramai yang kata aku makin teruk :3 maybe allah nak duga aku.i will accept it with a smile cause allah won't give.but allah give it to me cause allah know that i can face it.if i can't allah won't give it.allah maha penyanyang.maha adil.maha pemaaf.you can apologize to allah after what you did and allah will forgive you.

people is not easy.i mean like,manusia susah nak terima kemaafan sesorang tu.like me.i can't forgive after what she did to me.to many.to many tears aku keluarkan untuk dia.berbutir butir.and terasa bodoh lepas tu.ya.you are crying to people who didn't care about you.what you feel?haha.i understand cause benda tu pernah terjadi kat aku.it's pain.much.so pain.

                                                             
being cruel?haha.adalah beberapa harini.this week maybe.why?tired.tired being nice.apa rasa kau bila buat baik dengan orang tapi dibalas jahat.ye,mungkin kebaikan yang aku beri tu akan dibalas dengan kebaikan dekat akhirat tapi kau tak rasa sakit hati ke?people have feelings.manusia ada perasaan.bila kau nak pakai,kau pakai,bila dah bosan kau tinggalkan je dekat situ.merata rata.kau tak jaga.ha?macam mana perasaan kau jadi benda yang diperlakukan macam tu?apa rasa?what do you feels?nothing?tak rasa apa apa?menipu!liar!jangan nak bohong lah.lain lah kalau ada orang yang dah buang perasaan dalam hati kau sampai tak ada hati perut!

                                                       
ya.i love him.so much.too much :* and justin bieber is my spirit.one of them is justin bieber.when feel sad.pain.happy i will watch her face,eyes,smile,body.aummmmm.haha.it make me peacefull.and this what im doing right now.looking her with satu perasaan yang yang yang.entah.haha.lol.*buka lagu bieber* ha!labgu bieber ni pun boleh tenangkan aku.thank justin.:* and i will always pray to allah.mohon kemaafan dari allah.to lot of sins.minta allah tenangkan hati.pray to allah boleh buat aku lebih tenang.to the people who always and always make me sad.please stop it keh?im not a game.toy.aku manusia.yang ada perasaan.bukannya tak de hati perut macam kau!so please don't disturb my life.please don't destroy my happiness.please don't take people who i love.please don't take my friends.please don't take my family and please don't take justin:* eh?hahaha.i love justin.i love my frined.i love allah.i love my family.i love people who love me.and i really really hate people who always disturbing my life.i have my life and you have your life.get back to your life!


0 comments:

Post a Comment