Never Say Never.


assalamualaikum.how are you?i know that it was a super super famous question.haha.bored.so much bored.so i decide to take a laptop annnndddddd,new post!yeayyy.haha.actually,aku pun tak tahu nak cerita apa,but siapa tak kenal aku?tak tahu nak cerita apa tapi panjang dia macam kalah karangan spm.tengok je lah.btw,today,me and alia watch movie.breaking dawn part two.siapa dah tengok?*loncat loncat* cerita tu best weh.rasa macam nak tengok untuk kali kedua.tengok 1001 kali pun tak bosan tapi kalau tgk 1001 kali boleh hafal dah script semua tu.tak pasal pasal ada breaking dawn by farisha.LOL.tak funny!

                                                                     
taylor was so handsome.masa tengok tu rasa macam nak lompat lompat je bila dia keluar.eh,dia ada kah?LOL.nak aku ceritakan?eh ,tengok lah.bukan mahal mana.aku ceritakan tak syok.serious.nanti tak dapat nak feel semua semua tu #ehh? haha.kita pedulikan je orang yang fikir bukan bukan.robert pun handsome.haha.BUT i never ever and ever forget about JUSTIN BIEBER.mana boleh lupakan dia.heeeee :) percaya atau tidak,aku tak peduli yang aku nak kasi tahu adalah i watch the movie with alia.just me and alia.haha!haritu dengan tirah.and harini dengan alia.next?LOL.tirah nak mahal mahal je.shopping yang terkini.murah tak nak *muka kerek* betul kan?dia ajak scm.aku boleh but alia tak lah.so aku keluar dengan alia.btw,actually tirah mom's yang tak bagi pergi jusco.scm tu pun maybe sebab mak dia ada meeting kat sana.don't ask me"meeting kat sana?" sebab aku pun pelik.lantak lah.hal dia.datang pukul 12 macam tu.gerak dengan alia.thennnn,wayang start pukul 1:50.nasib ada.dan nasib juga tak de lah lama sangat tunggu.

                                                
movie habis dalam pukul 3 macam tu.balik 4 lebih.tapi wa cakap sama lu.betul ni.wa cakap sama lu ha.cerita tu wa tengok manyak kali pun tak pun tak jemu meh.best.rasa macam nak tengok lagi sekali pun ada sebenarnya.untuk kali kedua aku cakap.haha.alia was so great.because dia tak jemukan aku.macam ada org yg kalau aku keluar dua org rasa jemu.tapi kebanyakkan kawan sekolah aku tak.semua okay je.thank you so much alia.love you!big love.but i love justin more.lol.banyak sikit je.2 percent.haha.gedik aku ni.

                                          
nampak tak website kat atas tu?hoi!yang purple tu lah.ha!tengok post tittle dia tajuk apa?wa!!!!ada orang cakap pasal kita.LOL.tapi dia salah eja.nampak tak tak ikhlasnya dia tu.puih!kepada pemilik,nama bapa gua mohammed razif.bukan razif.mohammed hilang mana?hey!cantik blog dia?haha.aku edit tu *muka bangga* betul lah.dia cakap pasal aku tu pun sebab nak ucap terima kasih.kalau tak.tak ada maknonya nak update pasal aku.baik dia update pasal kekasih dalam perut dia tu ha!eh,dia tak pregnont lah.kau olang ini kan.LOL.tak maksud aku kekasih dalam hati dia tu.agak lah.fikir macam orang besar. *aku dah besar lain* annnnndddd.....dia ada kata aku terlalu obses dengan bieber.jap,aku nak maki hamun dia sebab dia cakap macam tu kat justin bieber!"WOI WAN NUR ZAHIRAH BINTI WAN ZULKHAIRUL*aku eja nama kau betulkan?*KAU PEHAL AH NAK CAKAP MACAM TU.SAKITNYA HATINI.*pegang hati*KAU KATA AKU OBSES DENGAN JUSTIN.?YANG KAU TU OBSES DENGAN OMAR.KALAU JUMPA AKU TAK SAH TAK CERITA PASAL DIA.KAU TAHU TAK AKU NI ADA HATI.AKU JEALOUS.TAK MACAM KAU.*suara sedih*AKU NI TAK ADA PENEMAN,EH TAPI SATU HARI NANTI ADA LAH *suara ceria*TAPI BILA KAU CERITA TU AKU TERINGAT BALIK*suara sedih* KISAH AKU DULU DULU *lap air mata* EH KAU NI BUAT AKU NANGIS JE.HISH!KEJAM LAH KAU NI WAN.*pukul dada dengan gedik*TAPII...*suaracomel* WA DAH MAAFKAN LU.TAPI LU SEKALI LAGI OMONG OMONG,WADUH!LOGHAT JAWO UDEH KELUAR INI.FORGET IT.SEKALI LAGI LU CAKAP MACAM TU,WA PANGGIL BUDAK BUDAK WA BANTAI LU.WAKAKAKA!*suaragarang*

                                 
ganas tak gua?haha.LOL.who's my budak?budak budak aku belieber lah.haha.tahu tak yang belieber dalam dunia ni berjuta?sekali hempuk budak pendek tu dah longlai.haha.btw,it's just a joke okay.but that justin bieber is true.*fliphair* *duckface* LOL.anddd.tengok?dah lebih karangan.haha.cuba kira kalau rajin.kalau pemalas tak payah deh!ssssooooooo,WE GONNA PARTY LIKE IT'S 3012 TONIGHT.I WANNA SHOW YOU ALL THE FINER THINGS IN LIFE.SO JUST FORGET ABOUT THE WORLD BE YOUNG TONIGHT.I'M COMING FOR YA,I'M COMING FOR YA!so?let's go baby.i wanna dance and dance and forget about all the suck things in my mind/head.and i want to sing sing sing untill my voice will be rock ya!I will do it when i have a problem.but i have hear justin bieber voice too.*buka lagu bieber* because it won't be perfect.kita kalau boleh nak buat sesuatu tu ada sesuatu tu.like this!and beware wan!belieber always beside youuuu.and we will always look on you.what you doing.watch out!ou eyes always on you.hanya pasal bieber.yang lain tu tak.pasal kau dengan kekasih semua tu tak.justin je.BEWARE *suara hantu*

0 comments:

Post a Comment