SEKOLAH

assalamualikum,

hari yang indah bukan?haha.amzing!aku bangun sendiri ayah tak kejut ibu pun tak.elektrik semua terbuka.pintu tertutup.mungkin ayah and ibu kesian dekat aku sebab malam tadi aku stay up :3 hihi.study lah.aku dah tak lepak malam oktober ni.after exam maybe.LOL.tak kot.abang aku tak ada.lepak bendenya.masa abang balik aku exam.hey!tak akan ku keluar dari rumah malam bila exam.aku nak buat betul betul.next year aku pmr.yeahhh.ergh!ni nak cerita pasal keluar malam ke sekolah?haha.akhirnya pmr dah habis dan sekarang pelajar yang ambik peperiksaan akhir tahun pula yg berpeluh.haha.kalau spm satu baldi cukup.LOL.


kenapa cinta?ada kene mengena dgn cinta?aku sayang kawan aku.berperingkat.kawan biasa 10% kawan luar biasa 20% dan seterusnya.aku pernah ada bestfriend dekat sekolah smk(p)bukit kuda. and i love she as my bestfriend.BUT!bukan sekarang lagi.kalau kau nak tahu siapa,kau kene godek blog aku and akan ada lah pasal dia punya.tapi dah lama ah.sebab aku dah lama tak cakap pasal dia.kerana entah.hahaha.tiba tiba,satu hari tu dia text aku apa benda tahkan.*cek phone*eh,rahsia!dah lama macam tu baru aku reply.then dia reply dgn cepat.aku terkejut sebab selama ni dia jarang ada kredit.haha.then kami text dari pukul tak tahu sampai malam.merepek je text textnya.tapi kau tahu apa.haha.masa aku text dia,apa yang aku rasa adalah happy and pada masa yang sama aku text crush.LOL.so hari tu meaningful.sangat bermakna. 
boleh bacakan?haha.keh malu.LOL.kenapa aku masih sebegitu?haha.sebab aku jenis orang yang bila dah sayang,aku susah nak lupa.even aku dgn kawan pun.sebab aku sayang kawan aku.bila kawan aku buat taik kat aku rasa macam nak hentuk kepala kat simen dan berkata APA SALAH AKU.tapi aku tak buat sebab waras lagi.just nangis and say apa salah aku lepas tu tekup muka dengan bantal.tu je ah.haha.even kawan.pelikkan?aku tak suka tengok kawan aku,orang yang aku sayang rapat dengan musuh aku.tak suka tak suka tak suka *suara comel*haha.then sekarang aku sayang dia lagi lah.ahaha.mmg kau nampak aku selalu bahagia tapi kalau dgn kau lagi aku bahagia*batuk* ada yang nak muntah ke?meh abang nak cakap ni.abang?"kau nak muntah pergi jauh jauh,kau tahu tak blog aku dah cantik.meletop.kau jangan nak kotorkan tahu.aku baru mop,sapu semua.kau orang datang tak nak buang sampah yang kau makan.abang juga yang kutip.kau tahu penat tak?'*suara garang* kalah tak mak kau bebel?ni ada yang benci aku ni karang.haha.okay sorry awak awak*tunduk*
masa kitaorang text tu.aku ada tanya dia buat apa.then dia tanya aku balik aku kata aku budak baik tak keluar malam dah.aku tengah duduk hisap rokok kat luar.then dia reply kata budak baik hisap rokok ke?then dia bising kalah adik aku.aku rasa macam nak gelak guling guling sampai terkentut sebab dia percaya.then aku reply aku hisap rokok berperisa tak bahaya.then dia kata betul ke.lepas tu dah jadi rahsia.hikhik.then dia ada kata dia tak nak kawan dia sakit.aku rasa nak nagis sebab dia anggap aku kawan dia.LOL.then aku kata kau kawan aku ke?then aku kata aku selalu sakit.lepas tu dia kata kau kawan aku lah.special lagi.then dia tanya aku sakit apa.aku kata sakit yang teruk.tapi sepanajng haritu aku senyum je.penat juga senyum je.then mak and ayah aku tanya aku mimpi apa sebab diorang nak kejutkan aku tgk aku tidur senyum.haha.dari mula sampai akhir.tak percaya?terbang sini aku kasi kau jumpa ibu and ayah aku.tapi kenapa aku rasa yang dia tipu?berlakon nak sedapkan hati aku?kenapa.and keoada kau,si dia yang bertuah sebab dapat kaih sayang aku.LOL.aku nk tanya ni.macam mana kau boleh lupakan aku dgn cepat?

kita kene sayang kawan kita supaya kita hargai dia.pelihara dia.itu apa yang aku sedang buat.kalau boleh aku nak pelihara semua kawan aku dari bahaya.and bertuah kau jadi kawan aku.#4word aku sayang kawan aku.and aku rindu nak main 4,3,5 word dgn dia.:'(k,nak nangis.banjir~

0 comments:

Post a Comment