EVENT

assalamualikum,

indah bukan?indah lah.malam tadi hujan aku boleh beku dgn aircond bergabung dengan hujan.apa macam?batu ais lah weh.tapi tak jadi ais sebab aku kuat.LOL.selimut kan ada.apa ah.btw,malam tadi tidur awal kot.esok exam memang lah.harini exam aku update!oww yeahh.aku dah baca bab 3.5 dengan 6 belum.sikit lagi.exam harini ictl dengan pjk je.moral tak ambil.ictl aku rasa aku garu kepala je kot sebab aku selalu datang *muka bangga*.nampak tak penipuan aku kat situ?astagfirullahalazim.farisha ni,kalau nak berjaya mana boleh menipu.stop lying.eh,aku gurau je.keh.*muka cebik*

event?yeahh.ada event kat sekolah.event tu bukan hari guru ke persaraan ke apa ke.tapi program kaunseling.maybe.then tajuk dia "ME.MYSELF & I" best?woy!kau tahu tak selama ni kalau aku dengar je ayat ceramah aku nak lari pergi masuk hutan jerit jerit laung laung memekak sorang sorang.tapi kali ni it's wow!awesome habis siot!then then.haha.malangnya aku duduk belakang --' sebab aku ingat boring.and sakit hati dengan diana.ada patut ke dia suruh aku teman dia ddk belakang.then ada satu tempat kosong dkt depan and depan tu geng kitaorang lah lepas tu dia biar aku duduk sorang.aku apa lagi.angkat kaki angkat kerusi angkat beg*klu boleh semua nak angkat*LOL then aku cari tempat lain sebab aku tak nak duduk situ.mood terus kacau --' kenapa?sebab ada manusia yang eii.tak suka perangai dia.terasa?mampos.siapa?nak mention ke?kesian dia.maruah jatuh nanti.dia kelas 2c.dah.stop.then then.ha!aku duduk sebelah kakak aku.aqyla.so sweet we.then kitorang gila kat situ.hikhik

aku dengan ayla mengila sebab coach tu en erm.boleh baca?haha.lantak  lah kau orang.then then.jealous sikit sebab farah dgn coach tu kenal each other.so tutup mata,tutup mulut.tutup telinga.tutup hati,.LOL then ada satu sesi yang kene berdua.so aku dengan qyla lah.hehe.then dia suruh kita share dengan pasangan kita apa yang kita nak.DREAM.aku dengan qyla jadi gila.hee.lepas tu dia ada suruh tulis  siapa kau sebenarnya.and kau tahu aku tulis saya seorang belieber.haha.

lepas tu ada satu sesi yang aku kurang minat.apa dia?dia suruh tutup mata then dia suruh kita bayangkan apa yang dia kata.then,air mengalir setitik demi setitik.lepas tu di suruh kita peluk kawan sebelah minta maaf semua.mengalir air mata.nasib tak deras macam air sungai tu.aku kekalkan kemachoan aku.LOl.tak lah cuma dalam diri aku,aku fikir apa yang aku pernah buat sampai aku tak bangun dari kerusi tu sebab aku asyik melaung"BERDOSANYA AKU!!"then aku peluk qyla.semestinya.myra and farah.btw,farah kata aku sayang kau sekarang.sebab tahun lepas kitorang kucing dgn anjing.tahunn ni kami kawan.

then dah peluk tu,seorang perempuan datang.siapa?kawan aku lah.haha.then dia tak peluk aku.aku fikir positif.maybe dia tak nampak aku.then aku suruh qyla panggil.then dia datang.lagi nak mengalir ni.aku tahan je.then kami peluk dan bercakap something.aku rasa tenang gila.mungkin selama ni aku macam orang gila sebab tak maafkan dia.ego sangat.ya allah.teruknya aku.lepas aku okay dengan dia.aku tenang.macam tu lah.dah dah.kau saja je nak buat aku nangis kan*lap air mata* kan dah nangis.need a rest.perlukan buku untuk buat aku dapat A.bye and thank you yo ultimate champion.you are crazy and awesome!

0 comments:

Post a Comment