SAYANG MEREKA.

assalamualikum,

*hentak buku atas kepala sambil jerit sayang mereka*okay aku tipu.tak buat.hey!aku nak exam.ketuk kepala habis ilmu yg aku masukkan.kang ketuk masuk icu hilang ingatan.habis pasword email semua lupa.macam mana nak update?sekarang hapak!semuanya tak blh percaya 100%.percaya sikit je sbb tu pass aku aku sorang je tahu.*gelak nenek kebayan*dulu aku ada lah kasi tahu itu pun sbb dia nak edit then sekarang aku dah pro.so alu edit sendiri.yg dia edit tu hanya yang warna pink polkodot tu je.lepas tu tak puas hati tukar paris.yg paris tu aku buat.hikhik.dan yang ni pun aku buat.hokhok.then aku tukar password sebab aku tak nak dia tahu.sebab aku tak nak ah.hish.!siapa yang tahu password semua account aku adalah abang aku.ni yang nak storey ni.keluarga saya yang saya sayang.




ayah
ayah org tegas.muka mmg garang habis.kawan dtg rumah tgk muka ayah je nak terberak.haha.lepas dah selalu jumpa dah macam anak bapak dah.ayah sangat baik.tapi pasal displin tu tegas ah.jgn buat benda yg dia larang lah.ayah pandai masak.kalau ayah masak boleh naik dua tiga kilo.haha.sedap punya pasal.ayah kalau kejutkan aku dia akn buka pintu then dia kata"risha bangun"then dia pergi.tanpa menutup pintu balik.kalau aku masuk asrama ke apa ke kan mesti aku rindu semua tu.pergi tidur rumah anis 2 malam pun boleh rindu ayah,dok text ayah risha rindu.ayah taknak kejutkan risah ke.hahaha.aku dengan ayah mmg baik.macam kawan.ayah adalah ayhku,cikguku,kawanku.

ibu
aku anggap ibu macam ibu aku,kawan baik aku.ibu kalau kejut lagi menyeksa.dia kejut dia diam je tapi dia matikan semua elektrik dlm bilik.aircond semua.lampu dia nyalakan.eh,kalau anak dia mati kepanasan macam mana?sebab tu aku selalu bangun awal--'aku dididik untuk bangun awal.even cuti sek pun sbb dah terbiasa.tapi takpe ah,next year aku sekolah sesi pagi.cara mereka kejut macam apa je.then then then ha!ibu pandai masak juga.keh,kalau ibu masak naik dua tiga kilo.hahaha.ibu dia ambil berat tentang pelajaran.ponteng ponteng ni mmg dia larang.kalau shopping dgn ibu satu benda je boleh--'cuba ayh.hikhik.hahaha

abang
ni best.ni best.LOL.aku dulu dengan abang macam kucing dengan anjing tapi sekarang bagai kuku dengan isi.tak boleh renggang.haha.macam mana boleh jadi macam tu?entah.dia tiba tiba.gaduh tu mesti ada tapi tak selalu lah macam gaduh then baik balik.gaduh gedik,manja bak kata ayah.dia semua bagi aku.kawan,abang,ayah.lol.kalau keluar mesti sama.then ada yang jealous kata kitorang berhubungan selain adik beradik--' ape je.kalau gaduh dengan adik,ibu marah abang akan bela aku.menyebelahi aku.tapi mmg salah adik pun.gedik nak mapuih!dia ni susah nak bangun.kejut macam kejut satu kampung.and i miss that.miss gila nak kejut dia.nak jalan dengan dia.nak share story dengan.but takpe.de4mi pelajaran dia.aku ketepikan untuk masa depan dia juga.nanti dah kaya raya boleh belanja adik eh abang.ahaha

adik
ini budak amat menyakai.mainan kalau tak sampai gunung everest selagi tu tak nak berhenti.kalau dah dapat remote macam orang gila.menghadap tv tu sampai pagi pun boleh dengan chanel disney nick semua tu.tak makan pun tak apa.then suka berdebat dengan aku.ada je yang tak kene antara kami.tapi nanti bila aku takde mesti rindu babi babun nak debat tarik rambut dgn dia.muka je comel.eh?haha

seteruk mana pun mereka aku tetap sayang.kenapa?sebab diorang darah daging aku.kita tak boleh gaduh dengan diorang sebab tanpa diorang tak boleh hidup.sebab tu tak boleh gaduh.nanti kau gaduh sure baik balik.mesti kau ada rasa rindu punya.lainlah kalau family angkat tu.


0 comments:

Post a Comment