BOOOOMM!

assalamualikum,

aku tak tahu kenapa aku jadi rajin nak update banyak banyak.haha.ada ke orang baca ni?LOL.but the best is ada orang cerita pasal aku dalam blog dia.kata post aku great apa semua.alhamdullilah.ada orang baca.hehe.*tepuk tangan*ni ni *cuit bahu*,apa yang booomnye ni kan?ha!aku pun tak tahu.satu masalah aku bila nak update,tak tahu nak tulis tajuk apa.tak tahu nak start macam mana.sebab tu tittle and starting dia macam talik.tahu talik tu apa?taik perkataan asalnya.haha.and now,aku nak mulakan karangan aku yang dijamin dapat (a++).


me nak cakap pasal kawan.ermm.banyak pasal kawan kan tahun ni?hahhaa.tak ni nak catat nama list kawan sek rendah sampai sekarang.aku ada list perubahan sikap aku bukan?ada.kau pandai pandai lah korek.tapi kalau jumpa benda lain macamn hantu tu ke jangan cari aku tau.aku geleng kepala,angkat bahu.muka tak tahu apa apa.siapa mereka yang menjadi penyeri hidup aku selain keluarga?ni:

SEKOLAH RENDAH:nur diana,sharifah eeza,sara,ummi,batrisya,puteri,zubaidah,sabrina,wan norliana dan lain lain.
SEKOLAH MENENGAH(1):eqin,qhistina,farah,amirah,miza,annur,intan,hidayah,farhanah,arissa,zahirah dan lain lain.
SEKOLAH MENENGAH(2):nur diana,athirah,farah,amirah,qhistina,atikah,laila,adibah,naila,heidi,zahirah, atira,wan norliana,alia,farhana,aqilah,eeza,farhanah dan lain lain.

itu dia.haha.*hirup air suam*fresh!pening kepala aku ingat semua list name kwn.ada yg rendah kwn,menegah  masa form 1 tak,form 2 kawn balik.tu semua sbb kelas.k,banyak lagi lah.nampak tak semua perempuan?haha.aku sekolah perempuan mmg semua perempuan lah.list name kawan sama kawasan nak juga?k,kalau kau suruh aku tulis mmg blh jadi carpen lah.btw,yang paling aku rapat sekali,anis,anas,fara,zarif dan faisal.
anis dgn anas adik beradik.mereka suka lepak.diorang mesra.klu kau jumpa mungkin kau blh kata mereka berhubungan selain hubungan adik.haha.fara?dia faham aku.aku faham dia.kami sehala.apa yg dia suka aku suka.pernah satu kali tu,kami shopping.then aku minat satu baju and dia pun.barang aku dgn dia dah hampir sama.sbb tu aku suka shopping dgn dia.setengah almari tu semua baju beli dgn dia.haha.

zarif?dia suka dgr perasaan aku.dia faham aku.dia smoker terhebat sekali--' faisal?dia selalu kenekan aku.datang secara mengejut.btw,mereka lah kawan yg suka kacau aku tidur.so tension.!tapi mereka semua take care pasal diri aku.alhamdullilah.terima kasih ya allah :) terima kasih sbb kurniakan kawan yang awesome gila gila macam diorang semua.semuanya.semua yg aku anggap kawan.kita jumpa lagi dlm episod yang ke tak tahu.bye!


0 comments:

Post a Comment