UITM SHAH ALAM

assalamualaikum

hujan lagi.minggu ni hujan je kan?hujan tu rahmat allah.aku suka hujan.best kot.haritu aku main hujan dan dan sebenarnya aku bukan nak cakap pasal hujan.focus farisha!kenapa dengan uitm shah alam?aku dah pernah masuk*muka bangga*haritu,20/10/2012 bersama hari sabtu.ada bengkel.so aku join lah sebab mak aku penyelaras then aku nak belajar macam mana nak colour using water colour sebab isnin aku exam seni.ibu ajak lah.kau tahu siapa yang ajar?profesor ali.kau tak kenal maksudnya kau tak minat seni.haha.LOL.

aku dah dapat rasa macam mana jadi budak universiti.masuk universiti tu.k,besar dan tu bukan first time pergi sebenarnya.aku selalu lah juga ikut ibu pergi office.masa masuk studio tu.woooww!kita budak sekolah air cond tak ada.dalam studio tu air cond ada.best lah.air cond dia kalau kau duduk situ 12 hour jangan keluar boleh beku.sure punya.kenapa?kitorang duduk situ tak sampai 5 jam,toilet sasaran.minu tak pun.ajaib?LOL.masa dalam studio tu,masa aku belum kenal diorang semua,ramai yang bersoal sesama sendiri"student baru ke tu".aku macam heyy!besar sangat ke aku ni.LOL.ada yang tahu aku anak lecturer tu pun kata lah "anak puan siti lah." "oh,cantik lah." kembang kejap.hahaha.

orang yang first tegur aku adalah orang yang duduk beside aku.nama dia tak tahu.tak lah.tahu nama panggilan je.rashid.abang rashid.haha.dia tanya "pn siti kat rumah baik tak?pn siti dengan kitorang baik sangat.dia macam ibu kitorang" oi!tu ibu aku.jangan culik.dan aku rasa macam kau tahu tak kat rumah dia tu,macam apa je.haha.biasa lah.dengan anak kene keras sikit.dengan student lembut sikit.orang lagi dengar cakap orang lain dari parent sendiri.betul tak?tak.okay tak apa.aku macam tu kot.haha.macam haritu yang ultimate champion datang.aku ingat apa yang dia kata.and sama macam profesor ali tu.

profesor ali mengajar serious best.macam masuk lawak ke der.mega lawak.LOL.dia ajar sambil buat lawak.best lah.then dia bagi 10 minit untuk kita lukis apa jenis pokok pun yang kita nak.aku lukis pokok berdasarkan pkok yang dia bawa.banyak.aku pilih yang senang.aku share dengan abang rashid.abang?lol.then lukis lukis tiba tiba abang rashid panggil aku and tunjuk phone dia "JEALOUS DENGAN RASHID!"haha.aku kerut dahi.then tunjuk lagi "KAU TUNGGU RASHID." ada lagi "NAK TERBANG DUDUK SEBELAH ADIK FARISHA." haha.kelakar.then dia nak buat orang jealous dia suruh aku dengan dia mesra.!aku pro benda tu.memang ramai jealous.haha. ada yang kata "RASHID PUNYA MAK MERTUA PUAN SITI.DARI BIASA BIASA DALAM SENI TERUS PRO.JEALOUS MUCH!" yang tu rasa macam heyy.apa ni.tapi kelakar lah.

time rehat aku tak join ibu,lecturer rafi dengan profesor ali sebab diorang ajak aku join diorang.malu tu memang ada tapi aku cepat rapat dengan orang.ambil gambar semua tapi malangnya guna phone diorang.so aku tak pegang.ramai masuk twitter and istagram.ada yang tunjuk aku lah.ada yang coment "AWEK BARU."funny habis!and diorang semua abang and kakak aku.hikhik.ramainya :O

masa time lukis,aku dengan abang rashid tu share colour.dia bawa colour alpa.then dah habis sebab dia baru lepas habis buat presentation.dia salah bawa.aku share je lah.profesor ali tak pakai alpa pun.buncho je kot.aku bawa buncho.then lukis colour semua.nasib aku rasa cantik aku colour.aku tengah ada mood wakktu tu.lukis ni kene ada mood.kalau tak de mood susah.memang happy lah.rugi rasanya kalau tak hadir.

balik tu aku ibu shopping!yeahh.sakan habis.then malam pergi birthday party kawan.hmm.tak tercapai tak nak keluar malam.tapi kawan baik mana boleh tak hadir.so pergi lah.tidur sana.tidur lepas sembahyang subuh.bangun pukul 4 lebih macam tu.bangu basuh muka terus ambil wuduk.ya allah.nasib tak terlepas.tak buat alarm mmg sampai malam boleh tidur and now.nak kene tidur dah sebab besok exam and datang pagi.bas datang pukul 6:15.ibu suruh bangun 5.00 nasib ibu lambat kan 30 minit lepas dipujuk aku.haihh.demi exam.3 hari je tapi.btw,doakan aku exam cemerlang okay.bye.assalamualikum.x

0 comments:

Post a Comment