PERANKED!

assalamualikum,


sihat semua?tak sihat pergi klinik okay.yang sedang bercuti ni tak belajar ke?midyear dah dekat.aku?haha.aku tengah belajar then aku rasa macam nak hentuk kepala biar keluar darah sbb aku stress.tahu kenapa?macam ni,ada satu soalan mathematics yg sir bagi suruh buat.ada satu soalan yang aku tak paham.lepas tu nak tanya ibu lah kan.lepas habis je tuisyen,sir balik.aku naik atas terus buat sbb ada mood.then,pergi lah bilik ibu nak tanya.waktu tu ibu tengah tengok tv.aku terus selongkah beg ibu then ambik cermin mata.bagi ibu.then ibu kata lah "kau nak apa?kenapa bagi ibu spec?" lepas tu aku kata lah "risha ada soalan yang tak paham.ibu cuba tengok"ibu kata ibu tangan kotor sbb pegang apa tah.so aku malas nak ambik air bagi ibu.aku cakap "tak pe lah.cari sendiri "aku rasa macam argghh!aku nak belajar kot.bukannya apa.aku tak tahu kenapa stress pasal tu

aku terus masuk bilik.then beberapa minit tu ibu datang.ibu kata lah,soalan mana?aku kata.tak pe dah dapat jawapan pun.padahal aku tak dpt jawapan punnn.kenapa aku buat macam tu adalah sebab aku kecil hati dengan ibu.*menguap*uhh.mengantuk gila ah.

dan ini bukan tujuannya yang sebenar.apa itu peranked?wa pun tak tahu.haha.ayat sebenar prank.siapa yg kene prank?mestilah aku.haha.macam mana kisah nya?dia ada org a dgn org b.satu hari tu aku lepak minum minum dgn a.then b dtg kata aku ni gf dia.then dia tengking tengking.orang ramai.aku buat muka bangang marah balik.a kata aku itu ini sbb tak mengaku.aku macam erghhh!dia bukan boyfie aku.then dah memekak semua pandang.tiba tiba aku rasa macam yeayyy!tepung.kene baling tepung dgn fara semua.syaitooon je.macam takde org lain je kan.aku agak trauma sikit.sikit je lah.tapi takpe.farisha kuat.

*aku tertidur dan lupa nak post benda ni.so this morning lah aku post* 
oleh sebab itu,ayat tergantung dan saya nak ucap bye pada pagi ini.LOL.merepek lah jadinya.k k k k bye :*

0 comments:

Post a Comment