tumultuous

assalamualikum and hye,pretty/handsome.


first!HAPPY BIRTHDAY TO ME!lol.okay,so my birthday is on 7/9/1998 and i have celebrate it with a smile on my face.what im talking about?luls.i pun tak paham.okay.ni nak cerita pasal birthday.perjalan birthday wa.LOL.btw,masa hari jumaat tu diorang mmg buat birthday party untuk pn rudaini,our class teacher.then,masa tgh bincang tu blh pulak aku tak tahu yg jumaat tu bday aku.ah,aku tak kisah pun and you know what?please wish me selamat hari tua.biar saya ingat mati sikit.

masa dtg sekolah.diorang semua buat tak tahu je.and aku pun sbb klu blh aku tak nk hboh hbohkan.masa tidur tu,i mimpi something yg best.sangat best.psl apa?private meh.haha.then,rasa macam pipi ni ada org cium.okay itu mak saya,mak kita ciumm kita and wish happy birthday sayang.omg!so sweet.then,bagun dlm 8.00 macam tu,bgun amik lappy.then,tgk phone.misscall=13.sms=37.and semua wish birthday.happy birthday.so terharu and you know what?im not single lagi dah.jagan dibahas yg saya nak single tu keh.ada jodoh.cara dia melamar tu yg best.LOL.dia wish happy birthday and i akn ingat yg you kata"i tak play play with my forever word"okay.dia tahu aku agak trauma dgn forever ni.dia ada kata juga yg dia tak janji blh kekalkan hubungan ni sampai akhir hayat,tapi dia janji yg dia akn cinta aku selama lamanya.

dia seorang je kot yg pernah ckp mcm tu."i tak janji blh kekal sampai sepanjang hayat i"and i love you too.yg happynya,kami berhubungan lebih dari kwn masa bday aku.hoho~ermm,masa majlis party pn rudaini tu,aku pakai pencuci muka cake.habis muka aku.itu semua kerja fatin atikah.dia menggelabah lps buat tu.apa lah.aku tak kisah.dah biasa,cuman malu je sbb penuhkan,so cpt cpt lari pergi toilet.haha.

then,masa balik kene dgn diorang semua.ibu join sekali tau?so happy.tapi klu ayah ada lagi best lah.k,sampai sini.i nak mkn.lapar.and harini makan malam dibelanja oleh fara.yeahh!we going to mcd.this week and next week mmg busy.sory guys.huru hara saya dibuatnya.sana sini.farah punya rumah terbuka pun tak tahu lah blh join ke tak.farah aka fero bkn fara anissa btw.k,k,k,k,k,bye :*

0 comments:

Post a Comment