rindu...

assalamualikum and hye,pretty/handsome


morning!afternoon!evening!night!yg morning tu jgn pergi sekolah dulu.baca post awesome ni dulu.yg afternoon tu,mandi,kemas rumah lepas baca awesome post ni.yg evening tui baca dulu baru minum cofee ke tea ke.yg night tu,baca dulu baru tidur okay.tips supaya jadi pandai.LOL.joke.tak mungkin ah kalian akan jadi pandai hanya karna kalian baca ini awesome post.hahaha.indonesia mari.LOL.joke.

apa yg rindunya?perlu ke kau semua tahu ni?mestilah.haha.kau semua kan take care psl aku.
PERASANN.haha.okay okay.aku rindu moment aku  dgn dia masa dkt hutan.ha!pikir apa ha?apa lah si farisha ni kan.bukan nak cerita dari bahagian permulaan.terus klimaks.mmg terngangah lah diorang ni.poooodaahhh!sorry okay.macam ni cerita dia:



 hari jumaat,sabtu and ahad aku pergi hutan lipur.org yg pergi aku,adik,ayah,pakcik mak cik saudara belah ayah .ibu tak pergi sbb pergi terengganu.mula mula masa perjalanan tu aku dah tak boleh bayang betapa bosannya aku nanti kat sanakan.then,sampai sana aku kata kat ayah.asal hutan ni?line pun macam euww
then ayah kata kita tak jadi pergi pd.kita pergi hutan.aku terus.ha?!crazy kah.hutan?lagi tak  dapat nak bayang.aku senyap muka bengang.ayah gelak gelak.so sweeet kan?sampai je seperti yg tak disangka.sungai..then duduk challet.tak kisah yg tu.tapi... okay.mana ada geng sana.then,turun kereta.semua jerit."yeayyy!pak tam dah sampai."aku buat muka pelik.pelik kan?muka ayah dah lah muka garang tapi tak garang mana pun--.hahha.then,aku turun.diorang kata"eh,anak dara pak tam datang lah."lagi sekali muka pelik ku muncul.lawak bila ingat balik.diorang mana pernah jumpa aku.ahaks lepas tu ada seorang lelaki ni tengah salam ayah,then dia bangun maksudnya dia dh salam tu nampak lah muka.sebelum ni mana nampak.aku rasa macam duk dak duk dak.okay.yg ni nak gelak kuat kuat.dah dah.lepas tu aku pergi salam dia sbb ayah kata salam  diorang.dok tercengak kat situ buat apa.bila dah salam, diorang kata cantik anak dara pak tam.bangga sikit.LOL.esoknya tu,bangun bangun aku keluar nak makan.lepas gosok gigi.mandi tak.hikhik.then,dah makn tu nak rasa lah sungai tu sejuk tak.masa tu diorang dok sibuk memasang itu lah ini lah.karoake set lah.tiba tiba.aku terasa macam ....  yeayy!diorang tolak aku masuk dlm sungai tu--.babun je.ketua dia?ajol.siapa dia?dia lah yg  aku kata tadi.okay lepas tu aku naik then mengigil.sejuk tahu?pagi kan.then aku tolak diorang.
 tapi yg jantan tu susah sikit lah.dgn pertolongan superwomangirl.mereka jatuh!yeahhh! lepas tu happy lah jugak.tak sngka diorang ni sporting.lepas tu eh,banyak lah nak cerita,tapi aku and ajol mmg sweet.ahaks!kenapa?banyak gambar candid aku dgn dia.then,bila balik tu dia ikut ayah aku.gedik.then diorang berkumpul pi rumah aku nak ambik hadiah.lepas tu nasib bibik blh dtg,kalau tak  penat nak kemas.


so end cerita tu.kalau nak cerita hari jumaat,sabtu ahad tu mmg panjang lah.so ringkasan.LOL.keh bye:*
btw,aku and ajol saling mencintai tetapi saudara bukan?tak elok lah.so sedih!dah dah.bye 

0 comments:

Post a Comment