betul ke?

assalamualikum and hye,pretty/handsome.


first.mata cantik nampakkk.LOL.okay.kidding keh.eh,tak.betul lah.mata kau orang cantik sebab mata kau tu allah yang kurniakan.so cantik lah.tapi kau jangan lah pergi sekolah,hye kawan kawan,tgk mata saya.!cantik kan?farisha kata cantik.haha.keh.jgn mcm tu keh baby.LULS.back to the?topic!ya,you are right.okay apa yg betulnya?okay.ramai yang kata blog aku cerita kemain panjang panjang.so diorang mls baca.teruknya kau ni.eh,kau baca,kau blh berlajar english dan bahasa melayu tau.tapi aku sure,kau belajar dari sini,mesti tak dpt score english or bm.LOL.TRUE okay.

sorry okay.sorry lah.aku syok sendiri kan?haha.teruk benor perangai.haha.okay.saya nak cerita pendek pendek je lah.tapi saya kecik hati sikit.sikit je.tak marah sangat pun.ermm.bye.pendek kan?suka?suka sangat?okay.bye.tanak jumpa awak lagi.eh,tak.joke joke.ni bye betul betul punya.bye.haha. :*

0 comments:

Post a Comment