I NEED YOU BESIDE ME


assalamualikum and hye,pretty/handome


I need you.i love you.i miss you.i hate you. i want you.i....i...i love you so much baby,sayang~  
who the lucky person?he was hamba allah.seriously,i fall in love with him.so mech.he make me crazy.yup!
so damn me.i think you know who.ya,it ajol.and i forget her full name.but nevermind.if we are destined together.we will.aku serahkan semua ni dgn allah.insaallah.aku hanya dapat berdoa,berharap agar ia terjadi.
cumen aku tak rasa  benda ni akan berlaku.kenapa?bukan sbb dia tak suka aku.tapi talian.bukan talian malysia semua tu.tapi tali persaudaraan kami.dia saudara aku.taak salah lah sbb aku meet dia masa dlam majlis "hari keluarga haji khamsan"itu atuk belah ayah.so stop loving him farisha.dia bukan untuk aku.sebab kalau boleh aku nak perkembangkan ahli keluarga.kalau kahwin dgn dia mana ada berkembang.tapi CINTA kan?

Semua orang sanggup buat apa apa sahaja demi CINTA mereka.aku?hmm.aku hanya dapat menangis dlm hati bila dgr yg dia saudara aku..masa jumpa tu tak terfikir pun yg dia ni saudara.bodoh waktu tu.macam mana tak bodoh?aku kalau blh pengsan kat situ nampak dia.sangat baik and dia rapat dgn pak tam.pak tam tu ayah aku.masa dlm majlis tu kan..ayah buat permintaan nak nyanyi lagu apa tah.lupa.then,aku tahu khorus lagu tu,ayah ajak.aku apa lagi,nyanyi lah kan.then,aku lupa yg ramai org kat situ.aduh!malunya.tapi nasib diorang tepuk tangan then minta aku nyanyi satu lagu.alhamdullilah.ha!suara kekasih terlarang aku tu sedap weh.kitaorg ada nyanyi sama sama.pertandigan duet.ramai nak ambik aku duet dgn diorang.keh funny/you know what?baju paris aku kembang sbb kene tarik sana sini.nasib ayah kata"tak pe nanti kita beli baru"baju tu satu satunya baju paris yg aku ada.sayang nya~

kenangan aku dgn dia tetap dlm hati aku.aku syg cinta dia dlm hati.dalam hati aku ada 4 org nama selain allah,family,kawan.bestfriend.dan keemapat empat org ni,kenangan aku dgn mereka sangat tak boleh aku lupa.hujan turun ingat dia.nampak sungai ingat dia.makan nasi goreng ingat dia.makan nasi tomato ingat dia.makan A&W ingat dia.you know what?aku masak dgn kekasih terlarang aku.masak nasi goreng.nasib sedap.

and the last word before i said bye bye is i really love you.i relly miss you.i really want you.but nevermind.just forget about it.hmm.bye.

0 comments:

Post a Comment