FRIENDS

assalamualikum and hye,pretty/handsome



FRIENDS.semua tahu apa maksud friends bukan?kawan.ye kawan.kawan yg betul betul punya bukan main main.maksud?maksudnya kawan yg betul betul ikhlas kawan dgn kita.alhamdullilah,buat masa ni aku dgn kawan kawan aku okay.ye kawan aku yg aku anggap dia kwan aku.aku bersyukur.

Tetapi ada yg kata aku ni memilih.memilih kawan.astagfirullahalazim.aku tak macam tu okay.aku kawan semua orang.miskin,kaya,sederhana.semua tu tak kisah pun bagi aku.warganegara bukan malaysia pun tak kisah.syarat nak jadi kwan aku tak susah mana pun.tak seteruk mana.siapa yg nak kawan dgn org yg jahat?tak ada hati?betul kan apa aku kata?soal kaya ke tak tu tak kisah pun kat mata aku ni.

Dan ini adalah amaran untuk org yg kata aku memilih kawan.aku tak memilih kawan keh.mohon jaga mulut kau org tu.kau kenal aku ke?kau kenal diri aku betul betul ke?tak suka aku tak perlu buat fitnah okay.tak suka tahu?ngak suka saya.

eh eh,ada kes ni.kes apa?kes kelakar.tahu tak yg si laila and dee cakap indonesia dlm kelas?kelakar sngat.aku terikut ikut dah jadinya.teruk betul.kami happy.kami kesah apa kau org nak kata apa pun.tak kisah.bagi aku selain family,kawan lah yg buat aku happy.kawan kawan aku semua macam family aku.family pilihan.love them very much and i hope we will never ever break.wow!macam apa je ayat.haha.dah dah.stop meroyan.farisha ni konnn.hahaLOL.

cumen sekarang ni ada satu masalah dgn kawan.hmm.adatlah kan.satu je dgn dia.kecewa,sakit hati.benci tak.tapi tak pe.insallah.one day okay lah nanti.hewwww:)insaalah.and ni pasal kawan jugak ni.apa dia?okay malu nak cerita tapi tak pe.lagipun dia dah maafkan aku pun.aku marah ikki pasal bbpin.bodohkan?haha.maafkan saya wahai ikki.holok!tapi kes ni dah tutup.dia tak marah pun.tapi kes jantan tu asyik kacau aku tak tutup.siang malam pagi petang dok text selamta pgi syg,selamat malam sayang.apa apa tah.LOL.kalau ajol text macam tu.tiap hari jatuh katil sbb happy sangat.CNTA TERLARANG.apa boleh buat.keh.bye.nak nak ingat mati.dapat pahala :*bye

0 comments:

Post a Comment