selamat hari raya

assalamualaikum and hi,pretty/handsome

selamat hari raya semua.saya tahu saya lambat wish.maklum lah,aku balik hari jumaat.nak update haritu,terasa macam terlalu awal.balik kampung mana ada wifi.wifi ada tapi lembab sebab ramai guna.so stress out!haha.so sorry keh?ala,tak yah lah merajuk,btw,kau merajuk seriously comel.alolo,comel gila.haha.jap,tak merajuk dah?wow!lagi cantik/handsome wooh!raya macam mana?okay?best?unhtuk aku,raya sangat lah best!tapi,kalau atuk ada lagi best. :( tapi nak buat macam mana kan?nangis air mata berdarah pun bukannya dia boleh datang.dia dah pergi.atuk,me miss you sangat sangat!kalau atuk ada,tak tahu lah macam mana nak terangkan bahawa bahagianya aku.kenapa?aku syg atuk aku sangat sangat.kenapa?sebab banyak reason.miss my atuk so much!okay,tukar topik.air mata dah meleleh.*malu*gambar raya?ada!ada!ada!*lompat lompat*tapi,tu dkt laptop ibu,sini tak ada.so,tunggu farisha on dkt laptop ibu lah ye.raya still best.nenek ada.tapi lebih  best kalau atuk ada.btw,aku bersyukur dgn apa yg aku ada.alhamdullilah.tapi,aku tak boleh bayangkan,if nenek tak ada.raya dah tak bermakna bagi aku lagi dah rasanya.kalau parent tak ada lagi tak de apa apa lah masa raya tu.ya allah.jangan lah.okay,sampai sini je lah ye kawan kawan.air mata dah meleleh membasahi baju,perut lapar.bye.!assalamualikum.and selamat hari raya  :*

0 comments:

Post a Comment