hey there,im using blog :)

assalamualikum and hi,pretty /handsome




haritu,aku ada kata nak tunjuk kasut raya aku kan?ha!tu lah dia.okay okay.tinggi kan?:O haha.takpe ah,kita nak try pakai kasut tinggi tinggi :)LOL.tak slh kan?mencuba.hari ni nak cerita pasal,eh.harini kan aku tak pergi sekolah..sebab apa?Sebab aku jatuh tangga.so kaki sakit tak boleh gerak sangat.terseliuh oh.melelh air mata aku tdi.and secara kebetulan adik aku tak pergi sek juga sbb dia malas.so.im happy!LOL.okay.now.im seriously heart broken.why?aku rasa macam nak kentut dkt muka dia.why?sebab dia rampas kebahagian aku.dulu,aku kawan dia.but sekarang nope.sekarang dia musuh aku.kesah apa aku org nk kata tak baik ada musuh segala tu.if kau jadi aku,aku rasa kau akn buat lebih bahaya dri apa yg aku buat.kau tak tahu apa aku rasa.membazir air mata aku mengalir untuk dia!membazir je aku bgi kau perhatian.tapi,aku tak pernah menyesal keh.biar lah.apa yg berlaku ada hikmahnya.janji aku punya dosa dkt kau dh takde.aku dh minta maaf dan kau kata kau dh lama maafkan aku.okay lah tu.kenapa bila dia ada aku lari?ramai tanya soalan tu wooh!okay sebab aku tak boleh tgk muka dia.nanti aku nak tegur.aku nak bual panjang dgn dia.selama ni aku anggap dia kwan baik aku dan dia pindah sekolah dn dia tak sekolah di tempat yg aku sekolah.yg selalu aku nmpk ni adlah kembar dia.aku anggap mcm tu.perangai dia dah lain.sebab tu aku anggap tu kembar dia.sebab wan nur zahirah yg aku kenal slama ni bkn mcm tu.itu kembar dia.ya ya ya.okay.change topik please.ha!selamat hari raya saya ucapkan kepada yg menyambut hari raya.maaf zahir dan batin.ermm,sorry kalau ada slh keh:)dan saya nak minta maaf kepada kawan kawan saya,qyla,diana,athirah,athira,eeza,fana,farah fero,fara anissa,anis,dibah,naila,heidi,fatyn atikah,fatyn raihan,semua kawan sya yg saya syg .:)bagi aku sapa yg anggap aku kawan dia.kawan yg betul punya.aku akn anggap dia kwan aku juga.k,bye.

0 comments:

Post a Comment