Hide All My Pain.

Asalamualikum and hye,pretty/handsome



Saya kembali dengan  hidup yang baru.Maksudnya,saya menjadi seorang yang lain dari dulu.Tak banyak mana pun berubahnya.Yang patut je.Yang penting.Contohnya: Meninggalkan orang yang tak layak menjadi peneman hidup.Mencintai orang yang layak dapat cinta aku.Stop bercinta melebihi kawan.Jadii rajin:3.Menjadi seorang pelajar yang berjaya!dan lain-lain.kenapa aku nak berubah?aku nak stop hidup dgn penuh tears.sad.aku nak hidup aku bahagia.aku nak gunakan hidup aku betul betul.sementara aku masih hidup.aku nak menikmatinya dgn betul.i hope that after this,no more tears.a little bit nevermind.heww :3and aku tak nak kata "aku nak bunuh diri" aku tak nak ucap ayat tu lagi.aku tak ready nak pergi alam tu.insallah,aku akn readykan diri aku untuk pergi sana.ye lahkan,semua orang akan mati.sama ada lambat atau cepat.dan kita,yg muda muda ni,jangan ingat kita mati lambat.dan jangan pula kau semua ingat,bila tua baru taubat.if tak sempat macam mana?terseksa lah kau.dan sekarang,aku tengah sibuk.sibuk mencintai ibu,ayah,family,allah,fara,kawan,orang yang sayang aku.lebih baik mencintai mereka dari mencintai orang yg tak deserve untuk itu.eh semua!sayang,cinta aku susah dapat tau?bila kau dah dapat,memang hidup kau bahagia lah.haha.eh,betul lah.kot.sebab aku bila dah syg org tu aku akn take care dgn dia.aku akan buat dia gembira selalu.and untuk kawan kawan,kau ingat tak sakit ke tekak aku dok ketawa.ha?tapi takpe.aku syg kawan kawan aku.eh,tapi kadang kadang,ada gelak yg ikhlas dari hati tau?btw,aku ikhlas buat kau kau kau semua happy :D selagio aku bernyawa,aku mampu.insallah.kau sedih,cari aku okay.even bagi aku kau musuh aku ke apa ke,aku tetap akn happykan org bila dia sedih.btw,jangan risau.aku tarak musuh.horey horey hip!btw,sekarang aku harap aku dapat jumpa kawan yang ikhlas nak kawan dengan aku.yang ikhlas nak jadi pendengar cerita aku.yang terima aku,yang yang yang betul betul nak jadi kawan aku.macam fara anissa.dia tu tak boleh ada org lain yg boleh ganti.fara memang kawan dunia akhirat aku.she perfect for me.she is mine.hazim.kau jealous tak?ahaks!apa lagi eh?erm,erm,erm,erm,erm,erm,ha!kau sihat?lol.eh eh eh,aku sayang kawan aku.bye.*malu* ~ *cabut lari*

0 comments:

Post a Comment