alhamdulillah

assalamualikum and hi,pretty/handsome


start dari haritu,aku suka minum coca cola.start dari masaa cikgu jual air coke.haha,pelikan history coke ni?coke amik hati aku oh.senget kepala coke ni kang.*coke ada kepala?tutup mata*btw,stiry ni tajuk dia tak sesuai dgn ALHAMDULLILAH.why?sbb benda ni boleh buat gemuk.heww:3dan,sebenarnya bukan ni yg aku nak storykan kat kau semua.ME AND WAN DAH RAPAT BALIK,DAN HUBUNGAN KAMI MAKIN RAPAT,MAYBE.tu yg alhamdullilah.me miss my relationship with she :3miss so much.sbb itu aku sangat sangat bersyukur.bersyukur sbb aku dengan dia dah rapat balik.aku adalah orang yang PALING BODOH! kalau aku minta putus dengan dia.apa yang fattah kata dulu,masa aku dengan dia macam bangang ialah'sayang,kalau sayang rasa dia dah tak syangkan sayang,sayang minta putus dengan dia.dia dah banyak buat sayang menangis,sakit hati.and kebanyakkan dugaan syang banyak kene mengena dengan dia kan?haritu syang gaduh dengan kawan syang sbb dia kan?sbb syang terlalu sayangkan dia masa  fara kata 'dia tak berguna,buat kau macam tu,dia tak patut hidup!orang bukan main sayang dia,dia tak menghargai,dia tak bersyukur,dia boleh pula tak tegur kau.senyum je hidup dia.'then sayang marah balik kan?sayang.stop lah keh?i tk nak you menangis,i tak nak you sedih.'ayat dia aku takkan lupa.memang aku pernah gaduh dgn fara sbb wan.past is pat,maybe.maaf fara,kau tak boleh kata dia macam tu.memang,ikut hti kan,nak je aku kata,eh pompuan,kau dah buat hati aku sakit,tk guna lah hidup.masuk kubur lah.kau buat aku tk wujud tahu?kau tak tahu syg aku besr mana.kau tak tahu.*jerit*ikut hati tapi,aku kenal dia,aku,hum.entah lah.tired hidup mcm ni.tapi,alhamdulilah,now,aku dah okay.eh,semenjak kemenjak ni,aku asyik cerita pasal wan je kan?sorry pada yg dah bored.dah berapa post dah aku cerita tentang dia.me love WAN sangat sangat :* hari ni wa gedik dgn dia,eh,bukan harini,minggu ni.minggu ni aku banyak gedik dengan dia sebab aku rindu fattah.dia tak dtg>.< jumaat ,sabtu,ahad je dia dtg:( tapi i dah happy dapat tgk muka you,dgr suara you je dah cukup.i thu you okay,sihat.haha.and sorry kepada wan sbb gedik dgn kau.aku nak KASIH SAYANG!kasih syg mak aku kat adik,kasih syg yah aku ada dkt kerja,kasih syg abg ada dkt kawan.and me?sapa nak bagi kasih syg?fattah,kawan je kot.and fattah dh jrg jumpa sbb dias kene berlajar,so,i nedd kasih syg.tu yg mngedik.tapi wan tk reti nak kasi kasih syg tu balik.tak balas.>.< wan ni kan!dia tak pandai.aku puntak paham.benda ni tkkan tak tahu.nak kata tak ada kekasih,ada je.keh.kesian irman.ahaks!btw,aku dgn dia dah rapat balik pun dah alhamdullilah.aku berkasih syg dgn fara lah~ selam ni aku dgn dia mmg dh berkasih syg pun.sengaja je nak berkashi syg dgn wan.tapi dia tak balas.aku rasa mesti org ingt aku tergdeik gedik nk dia.haha.lantak lah apa org nak kata.janji aku dah kata.AKU NAK KASIH SAYANG.mmg,ibu ada bgi,ayah pun.abg pun.*walaupun sikit*tapi aku nak kasih syg KAWAN.SEBAGAI KAWAN.aku tak nak lah fara je,nanti hazim jealous.haha.entah lah.dah dah!lepas ni aku tak nk gedik dgn wan lagi dah!aku gedik dgn sapa sapa yg nk gedik dgn aku.heww:3 aku malu.aku malu sbb aku gedik dgn wan.and aku menyesal gedik dgn dia.sebab?heh!jgn tanya lah.mesti lah sebab dia tak buat apa yg aku buat!aku bagi dia sayang.apa dia bagi?aku bagi dia kasih sayang.apa dia bagi?aku bagi dia perhatian.apa dia bagi?aku selalu perhatikan dia,mungkin dia tak perasan.farhanah sanggup tukar tempat sebab dia nak aku dengan wan rapat.dia ada kata'kau ni,dari tadi asyik pandang wan je,kau rindu dia ke?nanti ku suruh dia duduk sini eh?'farhanah,aku pun tak tahu lah wei.entah lh.serious,aku nak nangis cerita pasal benda ni.hum.still love wan.sampai bila bila.maaf kalau ada yang tak suka cara aku bercerita,cara aku.this is me.this is my blog.suk aku nak buat apa keh?maaf again.wan,aku menyesal mengedik dengan kau!aku malu tahu?tapi kau jangan risau.aku tak gedik dengan kau lagi.bye :*

0 comments:

Post a Comment