nothing special,maybe

assalamualaikum and hye.pretty/handsome


pada suatu hari,saya pergi sekolah.dan saya terpaksa melalui jalan.dan saya nampak traffic light.bila merah,saya buat kerek.bila hijau,saya senyum :) sampai sekolah,saya kene jalan kaki masuk sekolah,kira kira berapa puluh ribu CM.saya jalan dgn sabar.lepas itu saya akan nampak kantin.lepas tu,saya kene lalu jln yg beratap untuk pergi ke kantin.lepas itu saya duduk.lepas saya duduk.saya borak borak.leps tu mata saya gedik intai group sebelah saya.mata saya yg nak tgk.mata saya gedik nak tgk seorang budak ni,nama dia saya lupa.wahahha!lepas tu saya borak borak dgn kawan saya,lepastu hati saya berdetik,eh asl dia tak tegur aku eh?dia dah dgn dia mmg lah tak tegur aku.bff dia kan!hati saya yang kata.bagi dia,siapa lah saya ini.tapi bagi hati sya,dia bestfriend saya dan dia adalah suami kedua saya :)hati saya yang kata.leps tu,saya akn masuk kelas.saya kene naik tangga lepastu kene tolak pagar sbb diorg ni suka main pagar tu.sebelum tersepit,saya tolak dulu dan pastikan dia adil,sebelah sana sikit dan sebelah sini sikit.lepas tu saya masuk kelas.saya duduk tempat saya.lepastu,mata saya gedik tgk meja kat hujung sekali baris first.mata ni kutampar jugak.lepas tu dia buat muka minta aku lempang,lepastu mulut aku pulak yg gedik,panggil nama dia.suruh duduk sebelah aku.dia dgn muka senget sebelah pergi duduk sebelah aku.sebenarnya sebelah aku farhanah tapi dia suka berhijrah.bila dia duduk tempat lain aku oanggil lah dia,eh.bukan aku tapi mulut aku yg panggil.lepas itu,aku belajar,then aku kacau hidup dia!wakakakaka!lepas tu dia kenekan aku balik.eh.yg kene kan dia tu bkn aku,tapi tangan aku.mengedik oh kau tangan.haha.senyum pun korang.tak senyum?kuang atiaknya!k,takpe.i wil try and try.wa nak tegur sikit eh.kepada semua makhluk ciptaan tuhan,kau jangan lah mengutuk orang yang berspeaking ni.memang lah banyak salah,dia baru belajar kot:)kau mengutuk mcm BI kau bagus sngat.kita semua sama,cuman ada yg IQ dia power and ada yg lemah.aku lah yg lemah tu.dan situasi ni berlaku dkt aku.BI aku memang teruk,atleast aku cuba.bkn mc kau,tahu kutuk je.mmg BM ni bahasa utam.tapi klu spm kau nak past.BI subjek pentingkan?kutuk lah org yg berspeaking tak betul tu.nanti masa SPM atau yg masuk U,kau tercungap.padan muka kau.bkn doa.tapi itu lah yang patut kau dpt.:)tamat disini lah.i nak mandi :)

0 comments:

Post a Comment