woof!

assalamualikum and hi,pretty/handsome.


weh,start dari harini.tolong ye reader semua.tak perlu lah aku nak setiap kali post something kene cakap kat mana aku amik gambar gambar yang cantik semuat tu.keh?aku inform kan harini.gambar kebanyakkan aku amik kat tumblr atau wehearti.and google.sometimes lah.harini,saatni,waktuni,aku tak tahu nak cerita apa and aku tak tahu nak kasi apa tittle post kali ni.so,kita woof!sama dia.bhahahaha:Dand saat ni,banyak benda ada dalam kepala otak aku.aku tk tau nak start yang mana dulu.macam ni lah,kau pilih.nak sedih atau happy?aku kira sampai satu dua tiga!dah.keputusan muktamad.pada yang nak happy dulu,kau scroll ke bawah sampai kau jumpa mcm ni'HAPPY'dan pada yang nak sedih tu,kau scroll sampai jumpa 'SAD'okey?mula kan kerja menyecroll.















*bhahahha,best pulak buat mcm gini, :D readers,jangan marah ye wakk,*


SAD
ada banyak ni.wah wah.i have a loot story to tell guys.you should read my live.THE BEST LIFE EVER!
bhahaha.aku harap kamu kamu dan juga kamu memahaminya.zZzZz.first,aku gaduh.teett!aku tak tau.apa pasal aku gaduh.tapi aku memang sedih yang amat lah kaaannn.aku harap,KAMI TAK GADUH LAMA LAMA.jyeaahhh.aku tak pernah gaduh.opss!tipu lah aku tak pernah gaduh kan.i haveb finish kau dah pikir buruk.haish!okay,sambung ,akutak pernah gaduh dengan dia lama lama.lebih dari 3 days.sbb dia tu,haiss,muka dia tu kalau tak tegur aku nampak sangat macam muka orang baru kematian isteri and macam minta sedekah.lol=..='sorry sayang.apa pun yang terjadi,aku tetap sayang dia.baby,if i tak ada jodoh dengan you,*aku dah pikir sampai menara suami isteri.*i nak you tau,i tetap sayang you.and sayang i tak akan kurang setitik pun.secebis lagi lah tak kan.bhahaha.jap.ni sad punya boleh pula ada BHAHAHA kan?kadang kadan,kita tak boleh serious sangat.if you and you want to know.masa aku tengah cari album kan,dekat centrepoint,aku terdengar radio dkt situ.dia cakap'GELAK NI BOLEH KURANGKAN KALORI,BOLEH CERGAS KAN OTAK.'heyyy.bukan ke gelak boleh jadi lupa?entahlah.tapi if kita gelah banyak banyak.kita boleh jadi kurus :D itu betul :)so?so i don't care what they say..aku dah menyanyi lah.sedap kan suara aku?tak dengar?cuba kau cakap 'HYEEE!'ha!dengar tak?tu lah suara fake i.bhahaha.sudah cukup cukup sudah!cukup sampai disini saja,bhahaha.keh sudah cukup untuk topik itu.kita ke resepi yang seterusnya.
 apa yang anda perlu buat ialah,ambil sayang secukup rasa,ambik senyum banyak mana pun boleh.ambik senyum je,jangan ambik monyok.bhahaha.dah meroyan i farisha ini.wehhh!akusedih lah!aku sedih!aku sedih!aku sedih sebab!aku sedih sebab!aku sedih sebab satu!aku sedih sebab satu!aku sedih sebab aku selalu!aku sedih sebab aku selalu!aku sedih sebab aku selalu kene!aku sedih sebab aku selalu kene!aku sedih sebab aku selalu kene marah!aku sedih sebab aku selalu kene marah!aku sedih sebab aku selalu kene marah!!!marahh!!marah!!marah!!marahh!marahh!eh,ada dengung lah.bhahahaha.credit by:lawak ke der?
okay.tu cerita buat aku tergelank.sakit kaki aku.eh asl tak perut?sebab orang selalu perut kan?mana tak kaki aku tak sakit?dah aku gelak je aku hentuk.gelak je aku kawat.!bahahaha.okay.nak tahu aku selalu kene marah kenapa?siap?semua tu? kita akan sambung dalam episod yang akan datang.sakit hati kan kalau macam tuh?hahaha :3 keh,aku selalu kene marah dengan entah.aku tak nak burukkan nama BELIAU.tak perlu lah ye.tapi,aku selau tertanya.kenapa eh?aku asyik kene marah je?kenapa aku ni selalu kene bahan.?muhasabah diri sendiri.selepas sembahyang.benda yang menari kat atas kepala aku lepas aku berdoa.adalah,banyak lah wei.tapi antaranya,aku bagitahu.bew bew :3 aku selalu tertanya.kenapa aku bodoh?kenapa aku selalu kene marah?adakah aku perlu dlm dunia ni? adakah aku ni berguna?kenapa aku selalu sedih?kenapa aku tak ada happy life mcm diorg?cop!aku bersyukur dengan apa yang aku ada.elehh,takkan korang tak pernah terpikir kenapa dia ada,aku tak ada.betul tak?menipu lah kalau tak pernah.^..^ third,kenapa perlu ada musuh?ada ke patut budak tu tanya aku,weh.kau ada musuh?!bhahahaha.aku tak nak musuh tapi sejujurnnya.aku memang ada musuh.woi!aku budak jahat.mana ada tak de musuh.ramai nak jadi musuh aku.bhahhaha.tapi tak pe.musuh aku tu,aku akan tempuhi dengan berjalan kaki.bew bew :3 insallah,dengan bantuan tuhan.aku boleh!sudah cukup cukup sudah!cukup sampai disini saja.cerita untuk SAD aku.penat lohh.belum happy lagi.burr.tak pe.taip pun penat.haishhoo betul!








HAPPY:
jauh kan happy nya berada?hahaha.akhirnya.kamu jump juga dan aku nak ckp ni.kau nak tahu tak?nak?okay okay.aku bagitahu.KAU NAK TAHU TAK YANG KAU ADALAH ORANG YANG KEBERAPA TAH JUMPA SECTION NI.hew hew :3 TAHNIAH!*penatkan layan farisha amira binti mohammed razif bin khamsan bin khamsio ni?sessesesesesesesesesesbernaya kan.hari ni.aku happy.!happy lah sikit tapi bila sampai malam tak happy.sbb aku kene marah.ah.lantak pi lah.lepas kene marah.,aku tulis benda ni.alhamdulilah.sedap juga hati ni.hew hew :3 dah cukup.nak tahu tak apa yang happy nya?haritu,hritu lah kan.ayah aku bawak aku pergi jalan.wooohh!mula mual,aku ingat aku yang nak korek pocket ayah aku,tapi.tak sempat nk korek,ayah aku dah tawarkan.wahhh!ayah kita ni baru dapat projek letuww.okay.lantakk lah kan.aku ajak ayah aku pergi klangparade.then ayah aku kata,ha?!tak payah lah.kita pergi sunway ke midvalley ke.ha!pavilion nak?bhahahaha.ayah aku ni kan..then aku cakap lah.eww.dekat nya,kita pergi lagi jauh.tesco jelah.then,ayah aku kata.tesco apa kau.dah terlanjak.then,aku pun cakap lah.ha!ni jalan nak pergi klang parade.klang parade je lah ayah.then.masa dekat selekoh tu.ayah aku straight.aku pun.aik??lah kan.kalau belok kalng parade tapi kalau straight.entah lah.then ayah aku kata.ikut je.aku pun jom lah kan.then masa aku tengah belek belek phone aku.aku pandang lah jalan.dlm hati,eh,dah sampai kl ke?bahaha.bodoh!tiba tiba,belum sempat aku keluarkan kepala aku nak tengok,ayah aku kata.kau nak prgi mana?kl ke jusco?then,aku kata lah.jusco je lah ayah..tapi jusco mahal lahhh.*i anak baik.tak nak bazir kan duit ayah aku.then,masa jalan jalan tu,ayah aku masuk lah kedai padini.aku pun ikut.ayah akukata lah,kau nak seluar ke baju?aku jawab seluar.then aku pilih lah kan.aku pilih waran mcm kelabu mcm tuh.tiba tiba ayah aku datng.dia tnya,asl pelik warnanya?lain sikit ayah.*aku suka lain dari yang lain*then,ayah aku tunjukkan satu seluar kat aku.dia kat lah kat aku,nah amik seluarni dgn seluar yang kau nak tu.eh,ayah nak beli dua ke?ha ye.amik lh.aku nak je terlompat lompat kt situ.tapi niat aku terhalang sbb,tutun maruah aku.nmpk mcm aku budk budak .bhahaha.then,ayah aku tawarkan kat aku.kau nak baju?hahaha.aku shopping gila.balik.mak aku tanya.amboii.anak dara ni berlanja.habis poket bapak kau.then,ayah aku kata.ada lagi lah.bahaha.keh.kelakar you know?happy lah kan.then,harini.aku keluar dgn mak aku pulak.hew hew :3 aku pergi centre point sbb aku suruh mak aku beli kan kasut sekolah untuk aku.kasut aku yang lama tu dah rosak.hew hew :3 ganas kan aku?lantak pilah!masa nak beli kasut tu pun.ada story jugak.tu nati keh.aku pergi dgn mak aku dari pukul 11 lebih camtu sampai 4 lebih.haha.mula mula centro then,klang parade.aku pun shopping habis.terasa macam kelur dgn kawan sbb mak aku nak beli barang minta pendapat aku and aku nak beli barang pun mintak pendapat mak aku.hahaha.tibanya masa aku nak beli kasut punya peristiwa.hahaha.kelakar tau.aku beli dkt bata.ye,aku beli kat bata je.sebab tak de tempat lain and aku tergoda tengok satu kasut ni.haha.then,masa nak beli tu,saiz kasut yang dipaparkan tu saiz tujuh.besar lh kan.then,ada lah seorang abang ni.handsome wehh!tapi waktu tu aku tengah penat.so nak tak nak je tgk muka dia.haha,accually kan.,takut tergoda.bhahaha.susah lah!susah nak seti.ramai laki handsome sekarang ni.hew hew :3 okay.then,dia suruh aku naik tingkat atas.aku pun naik.masa  nak tu.aku pegang phone.reply text dari SI DIA.then,aku nak terjatuh sbb aku tak perasan ada satu lagi ank tangga yang patut aku pijak.sebaik ada tiang.aku pegang lah kan.dlm ati.aduh!nasib.kalau tak malu lah aku.bhahaha.masa dah sampai tu,dia tanya aku nak saiz apa?aku ckp lah.aku tak tahu saiz aku.then,dia tengok kaki aku.dia kata.saiz sepuluh okay?masa tu aku tgh text.then,akukata je lah.ha.okay.then,dia tergelak gelak.pergi amik.masa tuh,aku pandang kerek je.aku pelik asl dia gelak kan.then,dia bagi aku kasutnya,masa aku nak amik tu,muka aku berkerut.dah mcm rak dah.aku tengok.kasut yang ditayangkan tu lagi kecik dari saiz yang dia baru amik.pastu dia gelak.then,dia cakap lah.khusyukdia tengok phone.orang kata saiz sepuluh pun angguk.aku gelak je kot.then,dia bagi saiz yang sepatutnya iaitu saiz 5.tu pun besar.tapi dia kata dah takde siaz.aku amik jelah.seriously.aku minta sangat kasut tuh.hew hew :3itu lh kisah untuk harini.eriously.nak rengang regangkan badan.penat menaip.urat urat semua dah tegang dah.urrgghh!the last thing i want to say.terima kasih sebab baca and terima kasih sbb layan aku dgn karenah yang lawak lah sangat tu.last,bye semua. :D
*sorry,aku typo.*

0 comments:

Post a Comment