aku benci makhluk tu!

assalamualikum and hi,pretty/handsome.



kamu kamu dan kamu jangan nak cakap aku amik gambar kat ats tu dlm tumblr semua pulak ye.memoi lah i ada cakap yg i selalu amik gambar kat dlm tumblr semua tu.but,use your brain lah,tak hingin tumblr amik gambar aku woii!dia nak yag menyeksi je.opss!dah tak nak mengkeji tumblr.aku suka tumblr.gambar diatas itu,masa aku tengah tunggu ayah aku.ayah aku tu sibok memanjang and satu haritu,*i have told you*ayah aku ajk keluar.then,ayah aku tak suka tunggu org,nnty hilang mood dia,so,aku siap lah awl awl.then,ayah aku tak balik dari kerja lagi.huh!takpe daddy.saaayyyaannngggg ayahh!

eh,kau nak tahu tak?yang aku benci makhluk ni.aku benci gila.geli gemilan aku tengok dia!ku nak tahu tak siapa makhluk ni?biar lah maruah dia jatuh pun.sebab ramai tak suka dia!serious,ramai gila tak suka dia dan maybe,kau pun tak suka dia.nak tahu tak makhluk apakah dia ni?dia adalah CICAK!kau suka dia?aku tak suka gila gila kat dia.!kalau jumpa dia,satu badan geli gemilain berjoget kat situ,pastu mulut aku akn menjerit!alhamdullilah,aku dapat tahan kadang kadang tu untuk menjerit.tapi,if kau duduk sebumbung dgn aku,kesian kau*geleng geleng kepala*asyik dengar aku menjerit je.lol =..= dah banyak peristiwa dah aku dgn dia.banyak lah.ada satu harini,aku nak pergi buang sampah.*i anak baik,tolong mak*then,aku nampak cicak kat dinding tu,sipi lagi dah mendekati tubuh aku.eiiiyekk!then,aku jerit.bibik sebelah rumah aku terperanjat,then,tanya aku kenapa?bhahaha.kesia ku.dia melatah and terlonjat!aduh!sorry bik!and ada satu kes ni,cicak aku pijak ekor dia.woii!kisah tu lagi tak boleh lupa.!tah mcm mana,aku blh pijak ekor dia.eiiyekk!menjerit and nak nangis.kenapa lah makhluk tu mesti ada kat dunia ni.tumbuk kang!aku adalah orang yang paling bahagia kalau cicak tak de.dah pupus.oh1ada satu kes ni.ha!yang ni lagi tak boleh lupa.!cicak dekat baju aku.atas bahu.aaaaaahhhhhhhh!nmpk cicak tu,menjerit,tangan huyang hayang menghalau.serious!aku benci kau forever and ever.!benci cicak!semua anak suami atok nenek isteri cicak!benci keturunan dia.cun kan?!aku benci makhluk tu.hby?benci dia?sama?sep!kasi sep seribu kali!lol=..=farisha sudah meroyan.jauhkan dia dengan keyboard.bye.

0 comments:

Post a Comment