dugaan timbul lagi.#part 1

hye and assalamualikum,pretty/handsome.


*tampar muka*aku dah lama tak update kan?tahun ni tahun mencabar bagi aku.banyak dugaan aku dapat.apa boleh buat.lalui je lah.satu satu dugaan aku datang.aku pun tak tau lah.tapi tak pe.i was a strong girl :) antara dugaan aku,kawan.keh,dugaan ni mencabar.and masa aku taip ni kan?ats katil ada pisau.pisau ni lagi menduga.pisau tu tunggu aku angkat jeh.hew hew :) aku harap BELIAU membaca post ni :D jangan dengar cakap orang.bie,i dah jadi org gila dah ni.sorok bawah selimut,cepit rambut dkt ats kepala,tutup lampu,kunci bilik.i need your shoulder now!kalau katil i berdarah,bie jangan nak marah.sapa suruh tak dtg!ahaha.aku dh gila.sorry semua.apa yg aku kata is truth keh?tak main lah tipu tipu nih.i'm not that type.aku ni bekas penguris tangan.start dari kecik.muka aku mmg nampak baik,org yg rapat dgn aku je tahu aku ni mcm  mana.nak tau aku mcm mana?rapat lah dgn titew.ahaha!ibu kata bekas kau guris kat peha masa kau darjah 4,takkan hilang sbb kuat sangat kau tekan.i still remeber,masa aku 4 tahun,aku stress gila tah pasal apa tah,aku pun masuk bilik ibu cari pisau,then,masuk bilik,kunci pintu,tutup lampu.goris peha.masa aku tengah goris tuh,aku gigit selimut jeh.bhahaha.then,nangis teresak resak.sebelum buat mmg dah nangis pun -..-kesah apa aku waktu tuh.then,bapa jam tah,aku terus tidur.mak aku masuk bilik akku tak dpt.dia ketuk ketuk.aku tidur.gempa pun tak ddengar.lepas tu mak aku risau,maybe.dia bukak pintu aku guna kunci.dia kejutkan aku,aku bukak selimut,then,dia marah.aku mamai waktu tu,pastu,baru aku tahu.then,mak aku bebel sambil ubatkan :)tamat.sampai sekarang kesan tu ada lagi :)and aku tak boleh lupa peristiwa tu samapi sekarang.kesan tu mengingat kan aku :)and banyak kali dh aku buat-..-ni mesti ada yg kata potong terus lah tangan tuh.aku syg lagi.bhahaha.suka hidup aku lah nak buat apa dgn tangan aku tuh!tak yah tgk if tak suka.superman aku banyak kali marah aku sbb benda tuh.ahahaha :)and dia tak tahu pasal peha tu.ahaha.sorry boy :)bagi aku mengores ni  perkara senang.perkara kecik aja.aku selalu buat.ehew!keh.sambung pasal kawan tu.kau tau bestfriend aku sapa?aku ramai bestfriend.semua kawan aku bestfriend aku.buat taik dgn aku terus tak jadi bestfriend tapi jadi BESTENEMIES aku :D be nice with me keh?ahaha.banyak banyak bestfriend aku,paling banyak aku cerita wan.am i right?ahahaha.i have a problem with she.dugaan lah tu.problem ni sebenarnya kecik je,tapi di percaya sngat cakap orang,then,maybe big problem lah.tak nak cakap banyak banyak.tapi,aku kene berdepan dengan dia.seriously,aku tak pernah gaduh dgn dia,tapi aku gaduh sekarang.mula mula,aku kecik hati dgn dia.then,kau kene tahu jugak,aku ramai kawan weh,tak mungkin lah aku layan kau sorang.aku rasa kau yg besar kan keadaan.and ada batu api.tak pe.i can handle this.insallah.aku dah banyak menagis wei,mata aku sikit je lagi nak keluar.tolong lah.penat lah mcm ni.susah!aku nak pindah sekolah.pindah subang :D melaka ke.lagi bagus!aku ramai hatter.mungkin.i will continue later about this.rosak laptop ni.tak pasal pasal kene basuh cadar sbb penuh cecair dari mata.laptop rosak,musnah hidup.nanti kita sambung.ahahaha.banyak benoi cabaran hidup aku.see you later kawan.*dapat massage'farisha,nak jumpa kau'mata aku bengkak,tapi sbb kau aku snggup.maybe dia boleh pinjam kan shoulder dia untuk aku :)hew hew :3

0 comments:

Post a Comment