suka,duka,

assalamualikum and hi,pretty/handsome



aku selalu binggung nak satart dgn apa.haiih,takpe deh,practice make perfect.hohoho:)
korang tgk tilttle,sah sah cerita kali ni berasakan rojak!haha.aku kene cepat beb!mak kau dah bising dah,aku alahai,nak potong line lah,okay,mommy!kejap deh,farisha guna 10 minit.hehe xP
tolong jgn ikuti cara aku,ini terlampau baik punya cara.dah dah lah ye,aku dah berlari menuju selatan dah,amboi cepat aden lari,boleh turun ni,dlm 10 kg lebih, boleh dpt ni:)wuu,lari topik.mati ah!hewhewhew.
first aku nak cerita pasal suka dulu,hidup mesti ada suka,walaupun tatkala sedih lebih melanda diri kita berbanding dgn suka.hidup aku kebanyakkanya duka yg bnyk nak kwn dgn aku,dan suka nak jadi musuh aku,tapi agak weird lah klu 1 minggu tak ada suka punya story ken?suka punya cerita ialah,ops!tak de lah suka mana pun dek,sukanya,aku..aku..aku erhem!aku dah eherm!alahai apa ni asyik eherm je.eleh,kalau cerita tak sah ken klu tak ada suspen?aku nak ada sikit ciri ciri cerita movies,haha.mana lah tau ken,boleh jadi directer:]
farisha dah berangan dah.hey,kita sambung balik.farisha dah..ehermm farisha dah ada ehermm.korang bosan ken?aku tau,takpe kita cepat ken eherm dia tuh,farisha dah ada abg yg setia mendengar cerita hiddup aku,bak kata farisha ,pendengar setia aku.;]maybe aku belum cerita psl abg aku lagi.bkn maybe mmg tak.hewhew,nnty lah ye syg syg.nanty kita cerita psl dia,ni mesti ada yg tertanya tanya,alah,kecoh betul farisha ni,ingat dah  ada apa lah tadi,lupanya.eceh!haha okay,sikit cerita dtg psl abg aku.mcm ini,aku and abg aku,dulu mcm anjong and kucing.kami selalu bergaduh,tak puas hati,cemburu je memanjang.hiwhiw,tapi tahun ni,aku and abg aku dah rapat.dah sehati sejiwa dah.!tapi kadang kadang tu gaduh lah jugak.hooho.eh,adat lah adik beradik bergaduh..korang yg ada siblings ni,cuba tanya diri tu,pernah tak gaduh with adik beradik?haha,mesti penah ken?klu tak penah,gua tabik samalu derr..cuman gaduh tu,bkn lah gaduh serious,gaduh manja manja.nanty baik balik.ken?haha,sama lah kita.:]dah stop! second story.
duka.hhuwhuw,ni duka,sedih punya cerita.mak aku dah tak bagi aku online,surfing,segala psl internet ni lagi.ni pun aku memohon with mak aku supaya meringan kan beban aku sikit.mak aku kata jumaata,sabtu and ahad je boleh,alahai,pun boleh lah.ni mesti result aku.okay aku accept benda ni.lagi pun,aku nak betul kan result aku yg teruk tu kepada yg berwarna hitam, je.merah tak nak.mean tak nak ada fail lah..haihh,okay.stop here!deh,bnyk lagi nih,tak pe.lain hari lah ye.


0 comments:

Post a Comment