new look!

assalamualaikum and hi,pretty/handsome.


 sebelum kalian semua ingat aku tipu,new look tu bkn untuk blog ni lah,untuk aku.aku akan bertukar mcm transformer:]haha.jgn marah ye,blog aku new look nnty lah,aku dulu yg berubah.yang harus berubah!yang mesti berubah.yang tidak mengenali aku lagi tu ken,aku ni eherm sikit.eherm tu apa?eherm tu degil lah.straight tothe point,aku ni degil.keras kepala sikit,ehek.sikit ke?bnyk lah..haha,acctually ken,if korang sekolah dgn aku,korang akn kata,hidup aku selalu suka.nono duka.itu semua hanyalah percakapan kamu semata mata.hidup aku lebih penuh duka dari suka.untung lah if hidup korang suka melanda lebih bnyk dari duka.hewhew.nah!aku mau kasi tau apa proses aku nak bertukar transformers.kalian mau tau gak?hahaakibat tgk cerita nada cinta lah ni..haiyoyo.aku nak kurang kan masa unutuk surfing.walaupun aku baru form 2.alamak!dah tua,eceh!ha!walaupun aku baru form 2,no serious exam,macam upsr@pmr@spm.aku akan meneroka pmr tahun depan.jadi aku nak bersiap sedia.seriously,rasa takut pula nak amik pmr..haii,mcm nak tgk scarymovie,tapi ni lagi scary.mcm nak masuk dlm alam scary pastu takboleh keluar..huuu,takut ken?tu lah..aku nak bersedia.so tak de lah aku takut sangat..hewhew:]second benda yg  nak tukar jadi transformer adalahhh,aku nak ringankan tulang aku,hahhaha,hurmm,nak jadi budak rajin nahh.baru blh tolong orang hewhew.yang third ni rasa mcm berat nak buat,berat lah.berat mcm berat lah.haha okay aku kene kuruskan badan.teeet!ini untuk bagi bdn aku muat masuk dlm baju transformer tu and aku blh lari laju,bak kata farisha,badan kurus,lari pun laju.hahaha weng weng weng weng dah.lepas tu..apa ye?senang cerita,aku kene ubah diri aku yg semua negetif kepda positif.opss!aku blh ubah jadi transformer,tapi transformer ni tak akn perfect untuk selama lamanya.ingat tauuu,and aku tak boleh ubah jadi transformer sepenuhnya,transformer ni hati tau,benda yg aku tak boleh ubah ialah,wajah aku.forever tak cantik:]and hati aku,hurmm,entahlah.aku tak boleh agak apa yg akn terjadi dkt aku masa hadapan aku nanti.tapi,aku redho dgn semua yg allah turun kan untuk aku,apa nak jadi,jadi.aku akn jalan dkt tempat tu jugak,bak kata ustaz,allah turunkan dugaan kepada hambanya kerana,allah nak uji tahap kesabaran hambanya.and ada hikmat disebalik sesuatu yg berlaku.mungkin masa aku kecik ,aku mcm ni.masa aku dah besar aku mcm tu.kita tak tau.hurmm,stop here lah,penat aku berceloteh .tadatadataratata!buat laju laju.:]weeeeennnnnnnnnnnngggggggg>n<

0 comments:

Post a Comment