Disappointed

#I thought we had something special..



"I've been disappointed for a many times,not giving a fuck is almost a reflex"

So bad is it?for a many times not few not less not a bit but many times.Ya allah....maybe Allah nak lindungi aku kot.bukan dia yang terbaik tapi ada lagi yang lain.Alhamdullilah tapi still lagi ada rasa kecewa,frust.Hmmm.Tawakal je la.

So i don have crush anymore.ifeel like i hate him.i don want to face him.but i have to face him bcause i need my friends and my friend need him.oh SHit!but for you boy,
kalau benci sangat pun dekat aku ni,tak perlu lah nak buang conversation
kau malu ke mention budak macam aku ni?
from now,i wiil stop loving you and kau tak perlu dah nak malu semua kan.sorry lah 
selama ni perasan je lebih.perasan yang kau nak kawan dengan aku 
perasan terlebih.

rasa macam dah tak nak sayang orang dah.rasa macam kene serangan trauma.oh!seriously,ini pengajaran untuk aku.Ya allah terima kasihlah tunjuk kat aku awal awal.

0 comments:

Post a Comment