Life

Iloveyou gurl <3

Assalamualaikum.

    Okay i got one more problem.ya allah.berikan lah kesabaran untuk aku  hadapi semua dugaan atau cabaran mu.hmm.okay kali ni kes nya ginniyahhh.ada orang kata aku anggap dia bff aku tapi tak!bila aku kata tak tak percaya.hmm.aku takkan anggap kau bff aku sbb?first,aku dah ada bff yang baik lagi baik.second,aku tahu dari dulu lagi kau asyik kutuk aku.third,kau jenis yg suka kutuk org.ingat aku tak tahu?fourth,kau dah ada bff for what aku  nk angkut kau lagi beb!fifth,aku anggap kau kawan je tak lebih.faham tak?and kau mungkin tk tahu aku ni jenisnya macam mana.aku ni mmg suka main main dgn ayat.ye mmg aku salah bermain dgn ayat.aku mengedik je panggil kau bff and sayang.haha.but yang pelik kenapa tak gaduh time tu?masa aku pakai twitcon tu,aku tak de mslh dgn wan pun.hell!tak pe esok kita jumpa aku cakap yang sebenar.,lepas tu kau nak kutuk ke nak perli ke nak hebohkn ke aku tak kisah dan aku tak nak masuk dlm kehidupan aku lagi dah!

      So sekarang aku dah boleh tahu siapa kawan siapa yang tak patut dipanggil kawan.kalau kau kenal aku kau tak kan terpedaya dengan kata org.kau akan tanya aku dulu.betul ke apa ke kan.klu kau nk jaga nama baik org yg buat muut tu pun ckp lh "eh aku dgr kau ni ni ni.ye ke ?" kalau dia still tanya siapa katalah sesiapa je lah.susah?dari kau dapat dosa kutuk.and lagi satu.dari pada kau fitnah baik kau bunuh je.kau fitnah dapat apa?still nampak muka dia.bunuh tak de lah wujud lagi.betul tak?dosanya dah sama.btw terima kasih yang tak terhingga kepada sahabat sahabat aku yang sentiasa ada disebelah aku bila susah dan bila senang.please,don be a backstabber.k baby baby .gtg.bye!

0 comments:

Post a Comment