broken.

   

Assalamualaikum.

     Semua orang nak kebahagiaan bukan?semua nak kebahagiaan.tipu lah kalau tak nak.lantak kau lah kalau nak tipu pun.btw,farisha is sad.she is totally broken.like a broken glass.shit!kenapa ? adakah aku tidak berhak untuk mendapatkan kebahagian itu?kenapa aku selalu dihancurkan?woi!aku manusia macam kau.haiwan pun ada perasaan.kau ingat aku ni apa?mainan?toystory?ironman yang kau tgk kat movie tu?hell  no!

   Tgk.aku dah keluarkan ayat ayat jahanam aku -.- okay aku malas gila kot nak gaduh gaduh.apa faedah?aku dapat 8A untuk pmr?tak kan?so mulai sekarang.aku dah tak peduli dah kau nak gaduh dengan aku ke nak apa ke kan.nak kutuk ke apa.aku dah malas.tahu tak malas.aku ni dah tua.*ehh. jadi aku nak hidup dengan tenang.malas nak gaduh.lagipun aku nak bina jalan yang cerah.lampu jalan banyak.beribu ribu.insya allah.

     Siapa yang garu garu tu.stop okay.kang monyet dok sebelah ingat kekasih dia.*lol.maksudnya aku nak berjaya.aku nak berjaya nak banggakan mak ayah aku.sebab?itu tujuan kita hidup.itu tujuan aku hidup.so i dont care anymore.hate me?teruskan.love me?teruskan but let me know lah.lol.sebaik baiknya.aku nak elak lah orang benci aku tapi apakan daya T.T redho je lah.~apa apa pun saya meminta maaf dari semua dan mohon doakan untuk saya agar mendapat straight A for pmr okay?thanks.love you lot lot.

Thank You



0 comments:

Post a Comment