Sorry.

assalamualaikum,

like ussual.satu hari tak ada dugaan tak sah.sebab?sebab allah sayang saya lah dia bagi dugaan banyak banyak.ni dah ada penyakit ni tak lama lah hidup kat dunia ni.today,i make a lot of mistake,a big mistakes.to the whole people in my class "3cekal".i'm sorry guys.so so much much a lot alot many many sorry for the mistake that i made today.sorry again.and today i think i had say sorry more than 10 times.Nvm,tak dosa.But i say it,dalam hati.Acc,aku ni shy person so aku lepaskan dalam hati and kat sini jelah.Cause hati aku ada dua,satu dalam diri and satu dekat sini.aummmmmmm :*tak berani nak face to face and aku ni cepat meleleh.touching gitu..nak gaduh boleh lah ftf.luls. okay benda tu tak lawak pun sebenarnya.Aku tak berniat nak buat lawak .Seriously,mood nak gelak pun tak ada.sedih?Sangat!Yang teramat sangat.I hope someone can make me smile right now.argghhhhhhh!

                                                      
Btw,for all student in 3 cekal and for all people who i had make mistake towards you,pardon me.im sorry for the stupid attitude.so much sorry.insya allah,aku akan elakkan dari melakukan kesalahan dekat manusia.sebab?buat salah dekat manusia ni susah sebab nak minta maaf takut tak dimaafkan.nanti kat neraka kita kene tanggung.dengan allah allah boleh maafkan lagi .kan?

                                           
sekali lagi saya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki,saya tahu farah and aqyla marah saya.saya minta maaf lagi.saya malu nak cakap face to face .saya harap ada yang baca,so sampai sampai kan lah dekat budak 3 cekal bk okay?and semua orang yang aku pernah buat salah kat dia.sorry again.sorry and sorry and sorry.sorry farah and aqyla.for the attitude,for the mistakes that i had done towards both of you.aku tahu kau marah and aku rasa kau kutuk aku kan?btw,aku akan simpan dalam hati ayat  kau yang "kata faham sangat" terima kasih and sorry.sorry sorry sorry.semua keputusan ada kat tangan mereka.kau nak ignore,pulaukan aku macam mana kau pulaukan seseorang tu,aku tak kisah.terajak perahu boleh diundur,terajak kata  badan binasa.so aku terpaksa hadap semua yang aku telah buat.keputusan kau aku kene terima.tapi sebagai pesalah,aku minta maaf.i love my friends and i don't want to lose my friends.

                                                             
btw,jangan risau kepada yang membenci saya.sesiapa lah kan.sebab?Sebab aku akan pergi dari hidup kau satu hari nanti.SATU HARI NANTI.pergi untuk selama lamanya mungkin.jadi,sebelum aku pergi tu,aku tak nak lah ada dosa.aku tak tahu bila aku nak pergi tapi tak lama lah,beberapa minit,hari,bulan,tahun atau........ so aku minta maaf.bersedia je.again,aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.

0 comments:

Post a Comment