Scream!

assalamualaikum,

guess what?!aku senyum tadi and that was the true smile.no fake fake.hahahaha!i did it.memang harini ada sedih and ada happy.allah maha adil.kat sekolah tadi dia buat aku sedih then sekarang dia adakan hamba dia yang buat aku senyum.siapa?okay dengan bangganya saya umumkan mereka telah menang.lollllllll.....haha.okay sorry .btw,saya happy dan saya happy.kenapa?

                                                           
first sekali ,wujudnya seorang lelaki yang dulunya aku kata dia tak handsome then tadi stalk dia lepas tengok twitcon dia handsome pula.seriously aku tak tahu BUT i think my anggau come back.hahahaha.then athirah bangang cakap aliff misai lah.aliff mana tah dia.ahhh.*ketukkepala*anggau ni sebnarnya sakit tapi sebenarnya  best.faham?tak?okay sama.kita geng!

then ikki perli aku.nvw,tapi bangang sekali kami bersayang.tapi,percaya lah.satgi ada org datang rumah aku ketuk ketuk nak bunuh aku sebab aku bersayang dengan ikki.hahahaha.kau percaya kau pandai.lolololol.okay saya happy malam ni kerana sebab sebab yang lain.tapi yang penting,terima kasih ya allah buat hamba mu ini happy.weeee~

btw,saya ada seorang kawan yang baik and saya sayang dia.bukan seorang,tapi semua kawan saya.but,ada sesorang yang baik hati and dengar je masalah masalah aku.then dia baik sangat.siapa?zarlis arrissa bt zulkifli.i love she.so much.but i love allah and my family more.sorry zarlis.btw,thank you for being my friend.thank you for being my friend to all my friends.thank you so much.i appriacite it and i don't want to lose you dear :*

0 comments:

Post a Comment