EVERYTHING!


assalamualikum,

wahh,lama aku tak pegang laptop.you wanna know why?i spend my time more for my boyfriend.yup!my boyfriend.who i love so much and i will never apart with t.i love it.my boyfriend sometimes make my dying,happy,dizzling,sakit hati.tapi aku faham dia.biasa lah.saya sayang,i love MY BOOO very much.haha.jealous?tak perlu lah.kau pun hadok kan.kalau ada yang tak faham lagi,meh aku faham kan.boyfriend aku justin bieber.lol tak lah.tu just dream yang impossible akan jadi.dia tu dah pemous.semua gadis nak dia.ha!ada cerita ni.tapi aku nak bagitahu dulu boyfriend aku tu sapa.nanti ada yang tergaru garu sambil baca.hilang kemachoan dan kejelitaan anda anda anda semua.boyfie saya...*bunyidrum* buku!this is not a joke.betul keh.buku boyfie saya.kawan baik saya buku.semua jenis buku.novel,pelajaran.tapi yang paling rapat pelajaran ah.kenapa macam ni?i am belieber.lol.i am pmr victim.haha.nvm,i love it.we will never appart.aku sellau dengan dia sampai aku tua.ilmu ni tak akan habis kita pelajari.
    
                                                  
ni mesti ada yang tengah asah parang nak bunuh aku kan?ye lah,kat sekolah belajar.then,nak merelakskan kepala si farisha pergi cakap pasal belajar.kan ?haha.soheyyyy.so cam mana 2013?sekolah?cikgu?yang form 1 tu ?tahun ni memang tak dapat nak luangkan masa sangat dengan internot ni.sibuk je.homework sana.homework sini.so masa tu terbatas lah.lagi pun ibu dah had kan masa surfing.dan itu memang kemahuan aku.masa tak boleh kembali.mengatur masa dengan kebijaksanaan.

                                              
happiness?ya allah.aku dah anggau!*tarikrambut*anggau dengan orang putih lagi.hahaha.teruk kita ni.siapa?merlin.tengok?ha!cerita tu aku dah anggau dengan hero dia.merlin dengan arthur pendragon.last episode haritu ya ampun,nangis!my tears.sumpah sedih!ingatkan ending dia happy.ingatkan arthur sempat hidup.aku rasa macam nak masuk tv pun ye juga.arthur dengan merlin being sweet dalam cerita tu.haha.but yang bestnya astro diva ada merlin lagi.start dari season 1.masa urther hidup lagi and masa morgana baik.ya allah!anggau sia *ketukkepala* ada satu haritu aku senyum sorang sorang.anoyyingkan?haha.lantak.tak apa.aku anggau tak bahayakan orang tapi bahayakan diri sendiri.lololol.

                                    
kalau nak ikut hati,nak cerita sampai tertidur korang semua.tapi kesian dan masa tak cukup.so aku nak menamatkan lah episode kali ni.lol.sorry guys.aku akan cari masa untuk buat episode/season baru.hahaha.tapi,pmr didahulukan lah.doakan aku.pray for me.thank you.bye semua.

0 comments:

Post a Comment