HOLIDAY

assalamualikum,

wah!sudah lama tak ketemu.kau pernah jumpa aku ke?ayat bangang je.disini saya nak mempersembahkan sebuah lagu yang bertajuk*bunyi drum* aku merepek je.haha.keh kau bayang kan yang aku nyanyi depan orang ramai.*bangga*eh!suara aku sedap apa.tak percaya?sudah!kisah apa.tak kisah.allah tahu segala galanya.dan pada kau atau kau atau kau yang nak kata suara aku tak sedap.kau akan dapat balasa.allah kurniakan aku suara macam ni,aku bersyukur.alhamdullilah.daripada tak ada suara.betul tak?memang lah kalau masuk akademi fantasia tu ke mentor ke apa mula mula terus kene reject.eh,mana ada!LOL.janji aku ada suara.sedap ke tak sedap,cerita belakang.cerita belakang?haha.

ni dah masuk hari ke,isnin,selasa kedua cuti sekolah!kau orang tak cuti lagikan?haha.padan muka.wek wek!tapi bagi aku sekolah lagi best.walaupun penat nak kene gosok baju semua tu.sebab ada teman borak borak,gelak ketawa.ni kat rumah siapa nak jadi teman.ha!bantal peluk aku je.dia memang pendengar setia aku.aku akan lepas kan geram sedih,happy semua kat dia.mangsa aku.hikhik.tapi dia setia.tak pernah tutu telinga dan tak pernah lari dari aku.itu kawan yang aku sedang cari.haha.eih!best lah dapat kawan macam tu.susah senang sentiasa bersama dan aku nak jadi kawan yang itu jenis.kawan aku yang macam tu tak jumpa lagi.mungki aku tak berhak dapat.maybe.jadi,bina lah kenangan manis kau orang semua dengan kawan kawan kau orang di sekolah untuk tahun 2012.aku dah.!

ya allah!bosannya.padahal banyak benda yang aku boleh buat tapi aku yang tak.aku yang bosankan diri aku-..- aku malas tahu.semua malas.nak masak malas.makan pun malas sebab nak kene turun.haha.teruk perangai.tapi yang bestnya bulan 12 nanti ada wedding kawan.so nanti aku kene pakai canti cantik sebab aku adalah salah satu orang penting dalam wedding tu.tapi kalau aku mati ke apa ke wedding tu tetap boleh langsungkan.dan dan tema dia keemasan.dan aku rasa macam sesuai ke kulit aku ni.ni payah ni.ibu kata beli warna coklat keemasan.cantik sikit.dan aku turuti kata ibu.

DAN!cuti kali ni tak plan lagi nak pergi mana dengan family.kitorang plan nak ke sana ke sini.ibu kata"budak budak ni happly lah!kita ni,menagis duit habis"haha.ibu kenal anak anaknya yang ini macam tu dan yang itu macam ni.haha.aku?aku nak bangkok!shopping sana baju semua cantik.mana tahu?anis kata.dia balik dari sana dua helai baju dia belikan untuk aku dan kedua duanya aku minat habis!sampai ayah kata :punya banyak baju ayah beli,ini je yang kau pakai"haha.happy family!


ni nak selit cerita kejap.aku dengan wan dah baik dah   kenapa aku buat macam tu?itukan sulit.LOl.ingat exam apa.haha.last day sekolah tu kitorang bersama je.tapi yang pasti kawan lama kawan baru tetap dalam hati.LOVE ALL MY FRIENDS.cuma ada lah kesedihan tu sebab pangkat tak sama macam dulu.LOL.haha.takpe.dah kawan pun dah bagus.THE END.....



0 comments:

Post a Comment