alamak!sorry~

assalamualikum and hi,pretty/handsome.


move like a kilat.aku kene cepat.and sorry sangat sangat kepada kamu kamu dan kamu kerana aku lupa.hewhew,keh aku lupa nak story kat korg how i meet ayip. soory doohh~aku baru ingat lepas aku baca balik post post aku.and now,we go on keh?mcm ni ceritanya~~
hari tu bday kawan aku,aina.then,aku siap lah.as ussual lah woi!perempuan lambat siap,then abg aku tu tak suka menunggu,dia kata lah,aku pergi dulu,nnty aku ambik.aku.okay je lah~*waktu ni mood aku mcm asdfgtyhu sikit*then,dlm 3o minit mcm tu,aku turun lah.tiba tiba,*peeenpeenpeennn*keh,abg kita dah smpi.tapi ada bnda pelik yg buat dahi aku berkerut,mungkin melebihi dari 3 lapisan~asal abg aku kurus sangat?hewhew,aku pun bkk pintu.oh!he is my brother kawan.sengal ~then,mula lah perbualan.
boy:weh,aku kawan abg kau,dia suruh aku ambik kau.
girl:huh?tak payah lah,aku mls:)
boy:kau dah cantik cantik,malas pula?
girl:aku kurang sihat lah.
boy:eh,pergi je lah,nnty abg aku marah aku.dia tak bagi aku masuk klu aku tak bawak kau.
girl:alahai,,semua takut abg aku.
boy:*gelak*
sebelum tu,abang aku adalah along!bukan along pinjam duit tu semua.ketua gangster yg tak besar.org ramai takut dia sbb dia tu mcm boss lah.err.hidup aku selamat ada dia~my superman.!
keh,masa perjalanan tu,dia tanya aku lah nama apa semuat tu,aku jwb nak tak nak je.keh,byg kan lah kan,naik motor,mana nak dengar sangat.dlm 15 minit mcm tu,sampai lah kan,aku pun turun dari motor,then terus betul kan rambut yg dah jadi flying hair tadi.dah betulkan rambut tu,dia terus tarik tgn aku,aku dah menggelabah dah,then dia kat,dia nak buat mcm aku ni girl dia.keh amat sengal~masuk masuk,abg aku dah pelik.and ayip katalah,mcm tu lah muka adik kau masa aku amik dia.haissh nak jugak aku tumbuk muka dua dua tu.*waktu tu tak syg lagi*then aku pergi lah dkt dgn aina.bagi gift kat dia~
then masa balik tu,dia minta lah bb pin aku,aku bagi lah sbb aku pikir bb pin je pun,btw,kau nak minta bb pin blh,klu nombor phone pun aku bagi tapi mesti meet.sekali pun cukup ,then disitu lah aku akn menilai kau~hew hew.keh back!then sejak haritu lah aku rapat dgn dia.aku dah berapa kali hang dgn dia.then w aw lah jawabnya~mcm itu lah storynya.nak tau mcm mana dia lamar aku?huh?!aku ada masa aku share syg~jgn risau.tapi tak janji sbb aku tak suka janji tapi tak tunai.then,time to say bye lohh~kamu kamu dan kamu,bye wek:)

0 comments:

Post a Comment