new condition

hye comel:)
mesti ada yg menanya apa yg new condition ken?
tk nmpk ke benda baru dlm ni?alahai yg itu..itu tu..
grrr..blos aku ken baru:)nk memoyo jap ye kwn
cantik tk?tk cntik?comel lah ken?tk comel?i know!so beutiful right?haha
jika ada yg menanya kenapa aku pilih warna kelabu?tk pink ke ape?
jawapannya,aku nk lain dari yg lain,mau nmpk garau skit,hehe
 kalau ada yg menanya,kenapa header title taju farisha razif?
farisha tu nama aku,razif ayah kita:)
'farisha'amira bt mohammed 'razif'
aku ambik nama pertama aku and last:)
aku harap korunk suka lah,but aku berpuas hati dgn kerja aku:)
minta tolong ye,yg nak judge aku,mengutuk aku,kau boleh go away
pada yg menjadi pendengar setia aku,thanks kawan:)
i apriciate it
terasa dah tk de idea pulak nk story,okay gtgbye
sory klu slh mengeja,atau aku mengarut
thanks reading

0 comments:

Post a Comment