menyesal menyungguh!





okay,tgk tajuk.apa yg aku menyesal tuh?ha!mau tau?aku tak datang sekolah harini:(
(aku semangat pulak nak pergi sekolah!)
hehe,tabik aku?#sory aku dah marhaban
tau tk cam na boleh tk pergi sekolah?
aku bangu lambat!pukul 11:00aku bangun:)
al maklumlah aku tidur pukul 2 lebih,hehe
akibat bergayut,mak bebel,tk ambil peduli,
ibu ni pun lagi satu!tk nak kejut kan orang pun!
(soorrry ibu)
menyesal kot!rindu dgn member aku,
eeza,wan,tira,iqin..ramai lagi
eh eh i love you kawan:)
haha bosan kot dokrumah,menghadap lappy,
keje tinggi pensel fabercastel aku tk selesai lagi,
yg untung nye tk pergi sekolah hari ni,ialah terlepas dari pn priya(sejarah)
banyak pulak keje dia bagi,salin nota dari bab1 hingga bab 3:)
tah bila mau buat pun tk tau;)
sorry puan priya,
okayy,stop here lah,
bye:)#sory klu ada terkasar:)

0 comments:

Post a Comment