Afraid.

Assalamualaikum,

hye.how are you?my exam was so amazing.not too hard cause ini baru ujian setara 1.topik yang keluar sikit je kan.but i'm still afraid.kalau aku dapat gagal ke c ke kan,aku kene study harder lagi dari sekarang ni.btw,preparation untuk exam kali ni teruk sangat!dengan masalah yang dihadapi sekeluarganya.asyik terfikir benda tu je.alhamdullilah,allah helps me.so aku boleh jawab dengan tenang.alhamdullilah.

                                                           
tempoh hari,19/2 birthday ibu.dan seperti yang aku jangka.aku tak pegang laptop pun.sebaik aku dah post semalam.dan semuanya berjalan dengan lancar.alhamdullilah.kek aku?haha.alhamdullilah jadi.:) allah tolong.
plan A sepatutnya begini:tutp lampu smeua.ibu keluar dari toilet wish.tapi bertukar ke plan B sebab ada masalah sikit.tapi still berjalan dengan lancar.yang sedihnya ibu tahu pula aku buat cake.entah macam mana pun tak tahu.btw,hari lahir ibu tu,hari yang aku kene injection for kaanci gigi tak salah.and sekarang,tangan sebelah kiri aku rasa berat.then temoat kene injection tu bengkak.swollen gitu.tapi,allah tolong.sikit je sakit :)

                                            
esok last exam for ujian setara 1.sejarah,sivik and agama.wish me luck!agama dah baca sikit dah.sejarah belum :( tapi alhamdullilah,ada masa untuk study kat sekolah nanti.tengok?allah tolong saya lagi.ya alllah.dalam satu hari,tak sah kalau allah tak tolong aku.i love you allah.

                                                                 
Love?key,ramai tanya "farisha,kau dengan siapa sekarang?" jawapan? "aku sayang keluarga aku,kawan aku,allah." nak cakap macamm tu tapi nanti orang kata alim lah apa lah kan.manusia,macam tak biasa.dan jawapan yang keluar dari mulut aku adalah "nak belajar dulu.afraid to fall in love again" tapi tu betul juga.nak study dulu.cinta ni bahaya kalau tak reti nak uruskan.afraid to fall in love again?hahahahahah!sangat.cukup cukup lah dengar cerita orang yang tengah bercinta tu.sanggup nak sakitkan hati semua orang.sanggup hiraukan kawan,family.kalau dengan allah tak pe juga.cinta kepada allah membawa kita ke syurga.ni cinta dengan hamba allah.kalau tak reti nak uruskan,masuk hell!jumpa lah kat sana.nak bunuh diri lah sebab mak bapak tak kasi kawan.aku rasa annoyying tau.haha.sanggup gadaikan maruah.malukan keluarga.eii.tapi takk semua yang bercinta dengan hamba allah macam tu kan?kalau macam tu semuanya,pupuslah manusia.rumah tangga tak terbina lah.ada sesetengah je otak ada tapi letak dekat tempat yang tak sepatutnya.ada yang pandai uruskan sampai membawa ke rumah tangga,anak,cucu,cicik.dan yang penting,membawa ke syurga.

                                                          
manusia,biasa lah kan.lemah.aku ni kadang kadang keluar lah juga perasaan jealous,cemburu dengan pasangan kekasih semua.hahaha.tak pe.insya allah,satu hari nanti allah hantarkan seorang jejaka untuk aku.yang baik.lol.hahaha.stop cerita pasal ni.btw,wish me luck for tomorrow.
 
                                    

0 comments:

Post a Comment