my life turn..?

Assalamualikum and hye,pretty/handsome



there so many reason for me to die and for me to life.i don't know what happen to me right know.i need a person who want to hear all my story.and he/she will give me some advice.i just hoping/wishing.all i can do right know is praying,wishing and hoping and know i wish,hope,pray that i can turn my life to......stop it farisha!you won't.

aku nak syop cerita pasal benda tu.sekarang aku nak cerita pasal benda yang menghappykan aku.siapa lagi klu bukan kawan.family.they love me.LOL.move faster.aku nak cerita pasal kawan.family?nothing best happen.ada tu mmg ada tapi not now.haha

haritu,jumaat.hari persaraan guru besar.pn hajah haniah.we love you.LOL.okay.then,kitorang semua sambut pagi.then apa erk?oh!aku kene tahan oleh pengawas yg bertugas kerana lewat 10 minit.haha.then....nampak athirah aka tirah!then....nampak ramai org lah.yg first sekali tirah and naila.lepas tu jln nak pergi dataran nampak adibah.thenn..i hug she.weeeee.LOL.k,lepas tu aku pergi...entah.lupa dah.haha.

then,macam biasa lah,dgr ceramah then persembahan semua.then.teettt!gambar.okay lepas tu merajuk dgn tirah sbb amik tempat aku.then pergi belakang dgn faten.lepas tu feeling feeling dgn dia.lol.lepas tu ikki macam kanak kanak/budak budak main batu.campak kat aku.SAK KAI.haha.then feeling balik dgn faten.lepas tu rehattt!yeayy.makan semua.balik.masa balik tu berpecah.aku,tirah,dibah and kakak dia.oh!alia sekali je tinggal.

then,balik rumah tidur.lepas tu fara call.aku minta dia mention ikki suruh call aku.then dapat satu panggilan dari ikki.then,aku marah marah dia.haha.aku bila tidur,aku tak sedar apa yg aku buat~.~ satu satu masalah aku.then,ada org call lagi.aku marah.aku kata "kau nak apa lagi ikki.aku nak tidur lah"*suara tinggi* then dia kata"weyy,aku bukan ikki lah.aku anas.kau kat mana.jalan jom.lepas tu dia kata aku ada jantan lain sbb dia ingat ikki tu boy.haha.then,aku sambung tidur.

sabtu pula ada kelas cik yong.aku cabar ikki datang.datang juga tapi lepas cik yong call parent dia.suara ayah dia garauu.dengar kot.haha.then then ha!cik yong lpskan lambat.!sakit hati je.balik,penat sangat so tak jadi keluar shopping dgn ayah.makan je.makan nando's.dgn baju kadet polis.!sangat awesome.tahu tadi blh pakai baju jln.dah pakai dah.btw,tak kisah pun benda tu.balik pukul 6 macam tu.balik tidur.bangun lepas maghrib.tu pun kene kejut.hmm.mengantuks!tired.kbye.need to sleep.think so.:**

0 comments:

Post a Comment