i'm back with a big fake smile

assalamualikum and hi,pretty,handsome.


fake smile always.for your information,i and he has nothing.means?aku dgn dia tak de papa dah.just a close friend.but,i still tak blh lupakan dia.he is the best superman i have.but,apa boleh buat.jodoh tak de.hahhahahah.jap.saya sangat merindui blog ini.dah berapa hari dah aku tinggalkan kau.seriously rindu taip panjang panjang.btw,harini hari isnin.aku cuti.wee~sbb,semalam,ahad.ada sukan tahunan.saya tlh menghadirkan diri :).best day i have.spend time with my friend is what make may smile become real.not fake.sebenarnya,kalau kau kenal aku.aku banyak gelak.tapi,tak semestinya orang yg banyak gelak ni tak ada perasaan dan tak ada kesedihan.kita je yg tak tau.and mcm masalah aku ni.btw,aku single dua hari je.haha.lawak kan?stop!aku bukan playgirl!ada sebab aku terima dia.ada tak lagu cinta di whatsapp?ahaha.disitu lah mulanya percintaan kami :)whatsapp aku bangang.bkn nombor aku,tapi nombor abg aku.hew hew :)aku harap superman aku boleh buat aku senyum.asli punya.not fake.hahahalumrah hidup.takkan lah senyum je.but,he have do a good job.dia selalu buat aku happy.dengan lawak dia tu.haritu ken,dia kata dia nak kwain dgn aku awal awal.biar tak ada org lain dpt aku.ahaha.saya masih belajar syg.dan,dia dah tahu kelemahan aku.bangang kan?setiap kali,dia suka geletek aku dkt tempat yg aku geli.huh!sabar je.tapi tak pe.i love it syg.punya lah banyak strategik dia nak buat aku gelak.balik sek haritu aku bad mood sbb cikgu tu suruh aku buat ini itu ini.stress!then,turun dari bas je dia dgn motor dia,attack aku.tersenyum woi!ahaha.tgk muka dia je dah blh senyum.terima kasih syg.terima kasih sbb boleh jadi pengganti bagi superman aku yg lama tu.i love so so so so so much.both of you.and aku dah kata dgn dia dah yg aku masih syg ex aku.dia kata"syg,i tak kisah.tapi you jgn berrelaytion dgn dua org sdh lah syg.kalau you buat'*dia attack tmpt aku geli*pastu dia geletek.hew.penat gelak sbb kene geletek.pastu aku marah dia.marah syg.ahahga.aku kata ha,serious lah.pastu dia kata"sorry sorry,i snggup buat apa apa je,i tak nak kehilangan you.you nak memadukan i pun boleh :D'dia mmg suka buat lawak.dia dan aku sama matlamat hidup.yaitu BUAT TAIK DGN AKU,AKU BALAS BERLIPAT GANDA TAIK KAT KAU. dan ORG BAGI BUNGA AKU BALS BUNGA.ORG BAIK TAIK,AKU BALAS TAIK. its lain eh.yg first tu,cari gaduh dgn aku,aku gaduh dgn kau bawak maut walaupun kau just berniat.mcm tu lah jgk.yg second tu,org buat baik dgn aku.aku balas baik.lebih baik.kau jht dgn aku,aku jht dgn kau dan lebih jahat.got it?haha.stop here.aku nak breakfast.oh my goish!pukul 1 baru nak sarapn?good farisha.haha.bye syg semua.

0 comments:

Post a Comment