syed shamim al-idrus ♥



i love he.i love her voice,
syed!suara kau tu sedap sangat!
kalah aku,okay,mmg kalah pun.
okay,i just love he as i love my idola,
like cinta seorg peminat lah.
not more,not less.
you just imagine,if i married with her,oh mine!dia 19 tahun beb!i'm just form 2.tak ke juah tu?
5 tahun beb!
sebelum terlupa'cinta tak kenal umur'
 okay aku dah gatal,soory guys.
just for fun beb!
if it's real,i love it!ahaha
okay,jgn muntah.leek luuuu.!sini tarak tong sampah.
and know !nak cerita pasal kawan baik sy!
latest new ni,aku just gurau wth dia.oopsss,before it,ni just gurau okay?don't take it serious beb!
aku:wan,kau percaya aku in love wth syed shamim?
wan:tak
aku:sampai hati kau ken!mcm ni lah kwan!
wan:aku tak percay,takkan kau play?
aku:means kau tk percay sbb aku play lah.?
wan:yes!
aku:kau nak tgk muka dia?
wan:nak!
aku:jgn amik dia okay?
wan:okay.
aku bagi link at dia.
wan:handsome lah jugak.
aku:kau suka?
wan:suka.not bad.

 *sampai sekarang dia tak tanya,kau tipu aku ke apa.pelik ken budak ni.
haihh!
kau buat aku tergelak smpai terguling guling you know?
tapi klu betul apa slhnye ken?
*pang*ouch!okay soory aku repeat.
eh,cinta ken tk kenal umur.!
*pang*ouch atoyaiii,sakit lah sayong!
dah dah sebelum aku kene pelempang dan aku jadi astro byond.
aku caww dulu.
happy reading guys.
aw aw best nye klu in love
*pang*
bye=..="

wan,kau buat aku tergelak lah!
haiih
*pang*
soorrryyyy!


0 comments:

Post a Comment