superman.

baby,baby.baby nak tau tak idola aku siapa?
jeng!
idola ke ?entah but aku meminati mereka.
as ussuall lah ken.setiap manusia ada keistimewaannya.
aku ada sebb kenapa aku suka diorg.
actually guys,i want to share their pitcure at abphb.
but,belum masuk kot.sebb baru semlm ken.
then start.
1.aaron aziz.
2.johan as'ari
3.zeril zafrel
4.zizan.
5.aiman hakim.
...............................
actually aku suka ramai.but lain post lah baby.
ni mesti ada mulut nak kata aku nie suka laki je,perempuan tak de ken?
encik adik,encik kakak,puan abg,puan adik.
tittle superman.
laki beb!
superwoman ada.don't woorried guys.
..........................
nak bagi biodata mereka sekejap.
teeeeeeeeeeet!
..........................
 


aaron aziz 

nama sebenar: aaron mustapha aziz
nama panggilan:aaron aziz.
umur:kira sendiri;P
t.lahit:23 februari 1976
t.lahir:pasir ris ,singapura

............................................



johan as'ari

nama sebenar:johan arrif as'ari
nama panggilan:johan
umur:26 (2012)1986
asal:pulau pinang

nota:aku minat gila gmbr tu.sorrygambar seorang elek.

...................................

 

aeril zafrel

nama sebenar:suhairil suhari
nama panggilan:aeril zafrel
t.lahir:2 disember 1988

..............................



zizan

nama sebenar:mohd razizan abd razak
nama panggilan:zizan.
t.lahir:dungun,terengganu
 t.lahir:15 april 1984

....................................



aiman hakim

nama sebenar:aiman hakim bin ridza abdoh
t.lahir:17 januari 1989
t.lahir:johor bahru

awesome!ha!aku ada kata aku ada sebab kenapa suka mereka ken?lain entry please.
i hve to go baby.
mereka semua idol saya.
.................................................................................................................................................................

0 comments:

Post a Comment